Skocz do zawartości

Model3d: Żaba


Cleric

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Po pierwsze, chialem sie przywitac

a po drugie potrzebuje waszej pomocy, jak widac z grafika wiele wspolnego nie mam, od czasu do czasu cos wydłubie. To co tu widzicie powstało w wingsie, maxie i photoshopie, szkopół w tym, że zaczyna mi się podobać i nie wiem za bardzo co poprawić, żeby było lepiej, tzn. zaba zmieniła już poze i wyglada troche inaczej, dorobie jej jeszcze czerwona czapke z pomponem i wsadze ja w rozwinięty papier do prezentów.

 

Chcialbym żeby wyglądała dobrze bo ma to być prezent dla dziewczyny, więc powiedzcie co o tym myślicie, co poprawić, co dodać?

 

Od razu mówie że o 2D nie mam zielonego pojęcia więc tekstury raczej sie na dużo lepsze nie zmienią.

 

Pozdrawiam i wszystkiego naj w nowym roku

Cleric

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ok no to lecimy:

 

Lt.Knysha - dzieki za słowa otuchy

Bobby_digital - heh spodziewałem się tego typu komentarzy, datego tez napisałem ze jest to prezent dla dziewczyny, nie zalezy mi na odwzorowaniu zaby z FA (widziałem ja raz w kinie) poprostu zobaczyłem ją i zakochałem się w niej, starałem sie ja troche zmienic jesli sie nie udało, sorry, jesli ludzie z FA sa urazeni prosze o napisanie posta a skasuje watek.

 

chveti - j.w. i byłbym wdzięczny o pisanie na temat a nie o zwykłe "Fallen Art" czyli nabijanie postów - sorry ze trafiło na Ciebie ale zależy mi nia konstruktywnej krytyce a nie nabijaniu postów.

 

[Edit:

No prosze potrafisz jak chcesz ;)

tak wygląda z tego ujęcia, mam nadziejeże przysłe rowieją twoje watpliwości ;P]

 

_kuba_ - Sorry a co miałem napisać? Płonący pies? ;)

 

illy - żaba z reguły jest pokryta śluzem, jedyny konstruktywny komentarz, dzięki, porpacuje nad tym, póki co walcze z modyfikatorem physique (no i po co było sie przesiadac na 7-ke :| w 6-ce jak dla mnie wszystko było logiczne).

 

No cóż czekam na konstrutywna krytyke i pozdrawiam

Cleric

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_kuba_ od razu widac żę to żaba ;)

 

Jest porigowana? bo jeśli nie to na pewno zmień pozę. ;) Też miałem skojarzenie z FA, ale już CI daruję ;) Staw kolanowy fajnei wyrzeźbiony, za to łokciowy... jakbyś bendem zrobił ;) nadgarstek też słabo zarysowany. Chyba rąk jeszcze nie skończyłeś ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma to być prezent dla dziewczyny to tym bardziej powinieneś się wykazać własną inwencją. Kalkowanie cudzych pomysłów jest w moim odczuciu pozbawione sensu.

 

Pójść po najmniejszej linii oporu jest bardzo łatwo tylko ile takie coś będzie warte? Równie dobrze mógłbyś wyrwać stronę z kolorowanki dla dzieci, pokolorować ją, podpisać i dać w prezencie. Takie jest moje zdanie.

 

ps. Przednie kończyny do wymiany. Wyszły ci strasznie "sztywno".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaby z FA (widziałem ja raz w kinie) poprostu zobaczyłem ją i zakochałem się w niej,

zeby tylko twoja dziewczyna nie byla zazdrosna o tamta zabe.

 

zaby maja dluzsze palce, u ciebie szczegolnie rece wygladaja jak kopyta.

zabie palce wbrew przekonaniu wielu osob nie sa najczesciej poloczane blonkami. (sama zrobilam kiedys zabe wiec mi uwierz). wiec z tylu albo usun blonki, albo wydluz palce bez blonek (lepiej wydluz).

tylne nogi mogly by byc bardziej umiesnione i wieksze, bo one sa do skakania.

brzucho ma fajne.

jesli ja chcesz animowac albo ustawic w inna poze, to powinienes rece i nogi odsrodkowo wyprostowac, inaczej verteksy nie beda wiedzialy za ktora koscia sie ruszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' sorry, jesli ludzie z FA sa urazeni(...)'

 

ahehe, nie sa, pewnie ze nie sa, żabuj dalej:) ale najpierw zrob modelik, potem zajmij tekstura i sluzem, nie odwrotnie. Jesli chcesz zeby byla jak w FA to obrazki z Britney znajdziesz na storonie, jak chcesz ja przerabiac to najpierw sobie zaplanuj w jaki sposob, to Ci ulatwi prace, jesli dasz rade to nawet rozrysuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

Aniu, wiem, że troche odstaje pod względem fizjologicznym od przecietnych żab ale właśnie o to mi chodziło :), miała być gruba i nieruchawa, jak ja ;). Co do rozprostowywania nóg to tylko przednie planuje zrigować, więc myśle że taki rozkład mi wystarczy. W sumie to przyznaje sie, że robiłem tak troche w ciemno, sproboje wymodelować a potem sie zobaczy co wyszło, w sumie to i tak jestem zadowolony.

 

Bigleb dzięki za rady, postaram się zastosować, chociaż na tym etapie będzie raczej trudno.

 

Batou - po części masz troche racji, poszedłem trochę na skróty z pomysłem, ale wykonie jest całkowicie moje. Uwarzasz, że jeśli wymodelowałbym jakiegoś pluszaka czy mikołaja byłbym bardziej oryginalny?

 

A tu dalszy ciąg moich bojów z żabolem, te przednie łapy są do bani :\, ze śluzem ciągle walcze.

Ma ktoś pomysł jka zrobić plusz na czapke? Będe zobowiązany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mowie ze ma byc idealna pod wzgledem fizjologicznych. ale te kopyta to bys naprawde mogl zmienic, bo to wyglada po prostu niedopracowane.

 

plusz: do diffuse daj noise, z fractal, w miare drobny, i tak zeby jeden kolor mial ciut inny odcien i byl troche ciemniejszy od drogiego.

do bump daj ten sam noise z kolorem bialym i czarnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby uzyskać efekt pluszu ustawiłbym jako diffuse falloff ze środkowym kolorem(ten co widać gdy kamera jest pod dużym kątem względem obiektu) ciemniejszy czerwony a na zewnątrz(ten kolor co odbija się pod bardziej płaskim kątem) jaśniejszy oczywiście wszysko z noisem tak jak pisała Ania C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamten materiał był standardowym materiałem z maxa, chodziło mi o pokazanie łap. Oświetlenie to dwa omni rozrzucone byle były i by było coś widać. Apropos jakieś sugestie odnośnie oświetlenia? jestem owtarty na propozycje :)

 

kolejna wersja rozwojowa, i przy okazji mam pytanie, jeżeli zapisze koorydynaty UV z Unwrapa, potem zmodyfikuje siatke i nadam te koorydynaty co poprzednio to czy to zadziała (zdaje sobie sprawe że tam gdzie modyfikowałem model materiał będzie źle nałożony), czy bede musiał na nowo rozkładać siatke? jak to do diabła działa, raz wczytuje a raz nie? Od czego to zależy?

 

 

Pozdro

Cleric

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zedytujesz model nie dodajac vertexow, tekstura sie rozciagnie ale zostanie tam gdzie ma byc. jak dodasz vertexow, tekstura moze sie poplatac.

zreszta unwrapa nie musisz zapisywac, jak bedziesz mial unwrap, i nad nim dodasz edit mesh (czy edit patch czy co tam masz), i jak nie dodasz vertexow, to unwrapowanie nie zginie. mozesz potem dodac na gorze jeszcze jeden unwrap i poprawic co sie rozciagnelo, i na koncu mozesz wszystko zkolapsowac.

 

a noise na czapce bym dala wiekszy. (jesli to jest noise)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem

 

Przepraszam ze sie tak dlugo t=nie oddzywalem ale mialem male problemy z TP.sa-a, chcialem podziekowc wszystkim ktorzy mi pomogli a szczegolnie AniC i Biglebowi, wasze rady naprowadzily mnie na wlasciwy tor.

 

Jeszcze raz dziex i pozdro

 

PK "Cleric''

 

P.s. ostateczny render nie odróznia sie wiele od tego ktorego umiescilem sotatnio wiec nie zamieszczam, Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności