Skocz do zawartości

GTA Vice City - połączone modele


matti7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą.

Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone

i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group

i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem

 

 

Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

 

to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare...

łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kris max