Skocz do zawartości

V-Ray vs Zwykły render. O co chodzi?


Gość szysia565

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szysia565

Jestem początkującym użytkownikiem MAX'a i wszystko renderuję w standardowy sposób. Zauważyłem natomiast, że wszyscy korzystają z V-Ray'a tudzież z Mental Rey'a. Nasuwa mi się pytanie dlaczego! Testowałem trochę mentala, ale wszystko renderuje mi na czarno ;/ Czy to jest tak że muszę mieć jakieś specjalne materiały czy jak? I jak wygląda sprawa z owym V-Ray'em? Zainstalowałem go... I co dalej?

 

Proszę o pomoc bo nigdzie nie mogę tego znaleźć, a ponad to ktoś mi polecił właśnie te rendery, przy temacie grafiki realistycznej. A to mnie interesuje...

 

PS. Jeśli to nie miejsce na ten temat to piszcie... Wywalę go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Każdy może sobie kupić kredki - nie każdy musi umieć się nimi posługiwać

 

Testowałem trochę mentala, ale wszystko renderuje mi na czarno ;/ Czy to jest tak że muszę mieć jakieś specjalne materiały czy jak? I jak wygląda sprawa z owym V-Ray'em? Zainstalowałem go... I co dalej?

Go ! Get skills ! Do some d*** tutorials !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ciężko wszystko tobie tłumaczyć i pisać przez godzine, jak zainstalujesz vraya i zrobisz render to cód sie nie stanie trzeba go umieć ustawić co jest jedną z najtrudniejszych rzeczy

 

więc lepiej szukaj w google tutoriali ściągaj je i wtedy pytaj konkretnych rzeczy bo nikt tu ci nie będzie tłumaczym manuala

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian: to chyba najlepsza rada jaka mozna dac. Malo kto slucha jej niestety.