Skocz do zawartości

v-ray lens flare efeck


dexter47

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z nie wiem jak uruchomić efekt Lens flare w v-ray ras mi się udało ale jak już dałem z przodó szybę ichce żeby preznią przebijał efekt lensflare to nie działa grzebałem wszedzie ale nie doszedłem do tego.

 

szału już pomału dostaje denerwuje mnie coraz bardziej ten v-ray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ale z was nooby

 

jak ktoś cię prosi o pomoc to należy mu jej udzielić a nie wyskakiwać z textami że to się nie umie polskiej gramatyki i ortografii Marcin (jak nie chcesz to do k.... nie jest odpowiadaj na pytanie a tak dla twojej wiadomości to jestem dysortografikiem więc mnie nie denerwuj. Nie chcesz udzielić odpowiedzi to tego nie rób ale nie pisz głupot)

 

a ty vega n ie jesteś lepszy co z tego że mamy Google to miedzy innymi dzięki niemu znalazłem te forum myślałem że tu można otrzymać odpowiedź na konkretne pytanie widac z tego się kurwa bardzo pomyliłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie zainstaluj Firefoxa ze słownikiem, podobno leczy dyslekcje. Poza tym to żadne wytłumaczenie. Dyslekcja nie usprawiedliwia Cię od sprawdzenia tekstu przed jego zapostowaniem.

 

Lensflare effect znajduje się w Videopost lub w Photoshopie w filtrach. Wiedział byś to gdybyś choć na chwilę zajrzał w helpa maxa korzystając z jego wyszukiwarki, ale pewnie dyslekcja też to obejmuje...

 

Jakoś umiesz pod wpływem nerwów pisać poprawnie. Mam Cię pogłaskać za to że robisz byki i grzecznie odpowiedzieć na pytanie ?

 

Ps. K.... to sobie możesz pisać w zeszycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ci pomoże ale ...

w menu -> rendering -> video post można dodawać efekt lens flare(czy jak to sie pisze).

 

http://img4.imageshack.us/img4/1558/videopost.jpg