Skocz do zawartości

PROSZĘ O POMOC! (zbyt dlugi czas renderingu)


Gość mev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Koncze teraz prace dyplomowa i wykonuje ostateczne wizualizacje ( 3dsmax i vray), mam jednak problem, ponieważ kazda renderowana scena zawiera bardzo dużo elementow, swiatel, odbic itp. W tym momencie renderuje jedna ze scen w rozdzielczości 2400x1800 i przewidywany czas renderowania to .. 60h! (przy renderze 800/600 calosc trwala okolo 6-8h) Czy to „normalne”?? dodam ze mój komputer to Intel Core Quad ( 4 rdzeniowy) 2,4GHz, 4GB ramu, karta graficzna GeForce 8600 GT, system Win XP 64-bitowy, więc raczej slaby nie jest jak na warunki domowe;)

Obawiam się ze popełniam jakiś błąd - jestem samoukiem (nie uczęszczałam na żadne kursy). Teraz jednak potrzebuje profesjonalnej pomocy, kogoś kto się na tym zna. Czy byłby ktoś w stanie mi pomoc? Kazda pomoc - zdalnie lub w formie jednorazowych, odpłatnych korepetycji (jestem z Wrocławia) bardzo mi sie przyda:)

 

moj mail to: [email protected]

pozdrawiam serdecznie

Magda

 

ps. to link do problematycznych wizualek;) www.coroflot.com/magdamasalska/spa_and_recreation_centre_-_master_thesis

Edytowane przez tweety
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic