Skocz do zawartości

problem w wyrenderowaniu wnętrza


cieply

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

znalazłem taki tutek http://vray.us/vray_tutorials/rendering_vray_interior_tutorial.shtml

problem polega na tym, że nie potrafię zrobić punktu 3.2, 3.3

robię to co jest napisane, ale nie wychodzi, render jest taki sam jak w punkcie wcześniejszym (tj. 3.1) ...

 

byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł zaglądnąć na tą stronke i mi wyjaśnić krok po kroku jak trzeba to wykonać (jestem początkujący)

 

z góry wielkie dzięki,

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

co masz na myśli, mówiąc, czy nadałem vrayowi materiał?

zrobiłem tak:

1. "M".

2. Zaznaczyłem pustą szarą kulę (u mnie po prawej na gorze w rogu).

3. Standart.

4. z listy po prawej, która się wyświetliła, wybrałem VRayMtl

5. Zmieniłem Diffuse na RGB (200, 200, 200)

6. Zamknąłem Materials.

 

w między czasie zwiększyłem Multiplier obydwu świateł dwukrotnie (światło w oknie do 8, światło z zewnątrz do 16)

 

2f0abtw.jpg

 

1626yww.jpg

 

nv4fis.jpg

 

2zxtgnc.jpg

 

2wegax3.jpg

 

2emo5jc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, tylko ten materiał (jest OK) musisz teraz przypisać obiektom.

Możesz na nie przeciągnąć go z kulki, możesz też przeciągnąć go w slot "Override Material" pod F10.

Widzę, że masz tam podpięty jakiś materiał, ale nie jest to TEN (6-default) materiał, który zrobiłeś pod M

 

EDIT:

Pod F10:

1. Nie licz na obu silnikach Light Cache. Na pierwszym daj IRR Map, na razie na LOW

2. Wyłącz default lights.

 

 

Reszta na razie może być.

W GI możesz zaznaczyć oba boxy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, zrobiłem tak jak doradziłeś... bardziej się to wszystko rozświetliło. po prostu w Override Material powinienem był dodać ten 6 materiał.