Skocz do zawartości

Podwójny extract


V4nder

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sprawdziłem z ciekawości, niestety faktycznie nawet bez opcji double tworzy 2 warstwy. Dlatego robiąc extract z tego extracta robisz to samo na podwójnej geometrii (nawet jeśli maskujesz na tym extrakcie z backface masking to obie strony zaznaczysz). Uroki Zbrusha.

 

Jak dla mnie są zatem dwie opcje, extract z jakaś grubością (niestety tylko border jest inną polygrupą domyślnie), Group By Normals (podzieli po tym np. 90* angle bocznej ściany) i usuwasz border i tyl wg polygoup. Z tym że osobiscie extract używam w przypadkach gdzie potrzebuje troche geometrii, niekoniecznie finalnej. I tak będę ją przerabiał, dynameshował/Zremeshował.

 

Druga opcja to Edgeloop Masked border (doda ladny edge na granicy maski), warto to robić na kopii subtoola z ktorego extraktujesz. Nastepnie ten ładny kształ można zremeshować, nie trzeba. A następnie Panel loops, ktora robią wiekszość tego co extract, ale z większą kontrolą. I tego cześciej uzywam bo dostaje czysta geometrie z takim borderem/bevelem, jaki sobie zażyczę. No i z gotowymi polygroupami, wiec usunięcie bordera czy tylnej ścianki to jeden klik w Del Hidden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności