Skocz do zawartości

pikok

Members
  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pikok's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

35

Reputacja

  1. Ale tu się batalia odwaliła. Nezumi jak zwykle po właściewej (mi) stronie barykady ;)
  2. Witaj zbiorowa świadomości max3d! Przybyłem by zadać Ci pytanie o sens istnienia, ale to może poczekać bo okazało się, że mam coś do zrobienia na wczoraj:) Mianowicie, kiedyś w polyboost dla 3dsmax była taka opcja - texture wrap. Bardzo fajnie to działało, bo można było wybrać bezszwową bitmapkę i skrypt sam ją multiplikował wedle uznania po całym modelu, praktycznie bezszwowo - dzisiaj coś takiego przybliżeniu potrafię jedynie uzyskać w programie do teksturowania, ale zdecydowanie nie automatycznie tylko żmudnie malując kawałek po kawałku. Pytanie, czy jest gdzieś taka opcja w maxie, mudku bądź zbrushku? Dziękuję Ci zbiorowa świadomości z góry Wesołych Saturnaliów i Narodzenia Mitry oraz Szczęśliwego przesilenia! :)
  3. Global Illumination wyszło z mody?
  4. Ja to jestem w ogóle na poziomie maszyny Turinga
  5. Brawo! Poziomem animacji udało nam się dobić do tego co w latach 90. ubiegłego wieku prezentował Disney.
  6. Marne dialogi a uszatek wygląda jakby przeszedł trepanację obydwu półkul. Jaki kraj takie Toy Story.
  7. A zwierzogród widzieli? To jest dopiero miazga
  8. Fajne fajne. Mnie się tam wszystko podoba. Mam też wrażenie, że sporo scenografii było wybudowane na planie i tylko green w tle. Dajcie making offa
  9. Mateusz - rotomation - mieli 9 witness camów do tego.
  10. Tyle roboty a i tak z... W ostatniej klatce ujęcia ok. 2:03 dziwnie przeskakuje model nogi koło majtów ;)
  11. Słabo się robi od czytania tych waszych dobrych rad. Większość głównie wytyka błędy. KOSZMAR!!! Kojarzycie termin "konstruktywna krytyka"? Bo przypomnę, że nie bazuje ona na formule : "świetnie, ALE POPRAW TO czy tamto". Nie jesteśmy w szkole na zajęciach z plastyki. A trolla banować ile wlezie. Wysłać ostrzeżenie, jak się nie zastosuje to skasować konto. Kasować do skutku. Olaf, chyba popłynąłeś trochę. Pokaż swój short, ocenimy adekwatnie. Norden, jeśli jeszcze masz siłę i odwiedzasz ten wątek, to ode mnie kilka słów. Wielki wielki szacun! Rozmach produkcji powala na kolana. Gigantyczny wysiłek i cierpliwość. Fajne połączenie dwóch światów (bo to nie są gatunki), ostatnio coś takiego zrobiło PI do trailera "Starości Axolotla' - polecam. Do krytyki się mocno zdystansuj - John Lasseter powiedział bardzo słusznie, że należy słuchać uwag, ale tylko od osób, KTÓRYM UFASZ. Nie ufałbym wszystkim na forum:) Z Twoich komentarzy wynika, że zdajesz sobię sprawę z popełnionych błędów i to jest najważniejsze - w przyszłości ich unikniesz:) Rozwijaj się dalej, idź za tym co Ci podpowiadają bebechy. Oglądaj dużo dobrych rzeczy, rozbijaj na czynniki pierwsze i staraj się zrozumieć czemu są dobre. Ale przede wszystkim dużo czytaj, będziesz miał jeszcze większą łatwość w konstruowaniu historii. Zebrałeś tonę doświadczenia, którego Ci nikt głupimi tekstami nie zabierze. Wykorzystaj to doświadczenie w kolejnym projekcie! Brawo i powodzenia!
  12. Kolejna idiotyczna dyskusja. Przykręćcie kamerę do statywu i poruszajcie miniaturkami na patyczkach.
  13. Postprodukcja - Orka, ale kto robi CG? Też Orka? Oryginalny miś uszatek nie był zabawką. Swoją drogą, ciekawe czy będzie nasze polskie Toy Story.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności