Skocz do zawartości

Nanoman

Members
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Nanoman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

23

Reputacja

  1. alex bardzo fajny patent. Czy mógłbyś zdradzić jak stworzyłeś ten emiter? Chodzi mi o sposób, którego użyłeś do łożenia poligonów, tzn czy jest jakiś szybki i w miarę automatyczny sposób czy po prostu trzeba to zrobić ręcznie, bo to nie jest takie oczywiste 🙂 Z góry dzięki
  2. Nanoman

    Szybki podglad subdiv

    Witam. Także bardzo często korzystam z metody szybkiego przełączania tych widoków, natomiast swego czasu zakupiłem dodatek "Pie Menu Editor" i dzięki niemu udało się stworzyć setup pozwalający przełączać poziomy modyfikatora "Subdivision" zaróno w Object jak i w Edit Mode . Dodatkowo za każdym razem kiedy przełączam się na poziom "0" wykonuje się jednocześnie polecenie "Shade Flat" co jest mega wygodne. Jeśli ktoś tez posiada ten addon to mogę się podzielić tymi kilkoma ustawieniami 🙂
  3. Świetny skrypt. Czy dałoby radę zrobić tak aby podczas wyrównywania długości krawędzi jedna strona werteksów pozostała na swoim miejscu? Obrazek poniżej: https://i.imgur.com/PpA4pK3.png
  4. Tego typu artefakty występują tylko podczas renderowania w widoku "Ortho" gdy kamera jest bardzo blisko nawet większego obiektu - w perspektywie jest ok.
  5. Nanoman

    Makaron (symulacja)

    W tym przypadku można kombinować co najmniej na 2 sposoby, które przychodzą mi do głowy: 1. Krzywa typu Nurbs z dodanym parametrem Depth oraz dodanym Soft Body z uwzględnionym Soft Body Self Collision 2. Krawędź z optymalną liczbą werteksów z modyfikatorem Skin W załączeniu sklecona na szybko scenka zapewne wymaga dopracowania. spagetti.zip
  6. Nanoman

    Pick shortest path

    Pewnie, że się przyda. Nie wiedzieć czemu tego operatora nie było u mnie w ogóle na liście "Input" i faktycznie przyspiesza nieco pracę ale jest jeden mały minusik - ten operator nie wyznaczy ścieżki od werteksa zaznaczonego np. poprzez "border select" bo wtedy jak sądzę nie ma on statusu "aktywny" tylko "zaznaczony", natomiast "mesh.shortest_path_select" jest w stanie wyznaczyć ją pomiędzy dwoma werteksami o statusie "zaznaczony" nie potrzebuje mieć aktywnego werteksa.
  7. Witam. Poszukuje oprogramowania wspomagającego pracę grafika w agencji reklamowej. Generalnie wyobrażam sobie aplikację, do której można wprowadzić listę klientów i firm jako bazę danych, wraz z adresami e-mail telefonami itd. Rozpoczynając pracę nad nowym projektem wybieram klienta z bazy danych, tworzę nowy wpis, naciskam "START" i program rozpoczyna pomiar czasu pracy przy danym projekcie. Klikam "Stop" a aplikacja automatycznie wysyła maila do klienta, informując, ze w dniu tym i tym nad projektem takim i takim spędzono tyle i tyle czasu, za cenę taką i taką. Klikam np. "Zrealizuj zlecenie" a program wysyła do klienta maila z wiadomością, że można odebrać towar lub coś w tym stylu. Na chwilę obecną używam darmowego "Task Coach" ale nie posiada on niestety funkcjonalności z powiadamianiem e-mail a coś takiego bardzo ułatwiłoby mi pracę. z góry dzięki za info
  8. @szczuro zwracam honor - poprzednio źle wkleiłem...:)
  9. @szczuro prawie zadziałała ta opcja to znaczy w Pie Menu wyświetla się osobne polecenie ale po jego kliknięciu ponownie wyskakuje zwykłe menu z 3 opcjami rozdziału siatki do wybory ale trop był dobry, natomiast poprosiłem o pomoc także na "ba" i tutaj już otrzymałem wzór w pełni sprawnego kodu: import bpy from bpy.types import Menu sep_names = { e.identifier: e.name for e in bpy.types.MESH_OT_separate.bl_rna.properties['type'].enum_items } class VIEW3D_PIE_template(Menu): # label is displayed at the center of the pie menu. bl_label = "Select Mode" def draw(self, context): layout = self.layout pie = layout.menu_pie() pie.operator("mesh.separate", text=sep_names['SELECTED'], icon='MATERIAL').type = 'SELECTED' pie.operator("mesh.separate", text=sep_names['MATERIAL'], icon='BORDER_RECT').type = 'MATERIAL' pie.operator("mesh.separate", text=sep_names['LOOSE'], icon='UV_ISLANDSEL').type = 'LOOSE' def register(): bpy.utils.register_class(VIEW3D_PIE_template) def unregister(): bpy.utils.unregister_class(VIEW3D_PIE_template) if __name__ == "__main__": register() bpy.ops.wm.call_menu_pie(name="VIEW3D_PIE_template") Leci plus za jak zawsze dobre chęci:)
  10. Witam. Układam powoli własne kombinacje Pie Menu i mam małą zagadkę. Na poniższym obrazku za zaznaczone na żółto elementy menu odpowiada jedna linia kodu: pie.operator_enum("mesh.separate", "type") dopisek "enum" rozbija listę na 3 oddzielne pozycje w menu - a moje pytanie brzmi czy da się to rozbić na 3 oddzielne linie kodu aby można było do każdego z tych trzech poleceń przypisać inną ikonę widoczną w menu tak jak to ma miejsce w przypadku "join"? Dzięki za radę.
  11. zbyszko nie mam tej opcji u siebie w wersji skryptu 0.1.9, a Ty którą masz zainstalowaną? Edit Miałem starą wersję :( dzięki za cynk. W sumie teraz generują się 2 krzywe nałożone na siebie z których jedna jest w porządku a druga tak poprzednio z zagęszczonymi węzłami ale z tym już można żyć:)
  12. Witam. Znacie jakiś dobry sposób na export krzywych Beziera z blendera? Wyjściowy format który mnie interesuje to ai lub svg. Najważniejsze jednak jest to, aby zgadzała się ilość węzłów. Jest takie coś: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?282824-SVG-output-script ale wygenerowana krzywa ma strasznie dużo węzłów a po optymalizacji np w Corelu ich ilości się już nie zgadzają :( Z góry dzięki za info
  13. Panowie da radę wyłączyć wyświetlanie ścieżki do pliku na pasku "Strip" w Sequencerze? Edytuję teraz samo audio z włączonym wyświetlaniem "Waveform" co pomaga w edycji natomiast bardzo przeszkadza wyświetlana ścieżka do pliku :(
  14. Cześć. Szybkie pytanie z zakresu pythona. Co jakiś czas uzupełniam sobie własny panel różnymi poleceniami aby mieć wszystko pod ręką. Przystawiło mi w jednej kwestii a mianowicie operator "dimensions", mój przykład row.column().prop(obj, "dimensions") który jest operatorem wbudowanym w blendera wyświetla na panelu wyniki tylko wtedy, gdy na danej warstwie znajdują się jakieś obiekty - gdy je usuniemy cała rubryka z parametrami znika z obszaru panela a dla mnie jest to problem, ponieważ znikają także pozostałe polecenia, które w zapisie kodu występują pod wyżej wymienionym operatorem. Jak zmusić blendera aby pozostawił wyświetlone wyniki operatora "dimensions" pomimo pustej warstwy? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności