Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

 

od dłuższego czasu przeglądam forum i w końcu postanowiłem założyć wątek. Rysunkiem zajmuję się już jakiś czas, od kilku miesięcy próbuję sił w digitalu, nawet udało mi się załapać na praktyki w Vinci Games przez chwilę. Wrzucam moje ostatnie wypociny oraz bardzo byłbym wdzięczny za konstruktywne zjechanie ich:)

 

92064249.jpg49886910.jpg31648950.jpg47727141.jpg43981528.jpgdarkknight2c.jpg57609810.jpgforestc.jpg

Edytowane przez motyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajne.

Krasnoludy opracowujące plan wojenny podobają mi się najbardziej bo jest story telling :)

W pierwszych pracach troche nadużywasz czerni, ale potem już lepiej. W tych ćwiczonkach z refek filmowych bardzo ładnie sobie radzisz z values.

 

W zasadzie nic tylko cisnąc dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

To co od razu rzuciło się w oczy to brak bryłki. Coś tam próbujesz, ale generalnie bez zastanowienia. Nie określiłeś źródła światła, albo zmieniałeś je w trakcie malowania i to główna przyczyna problemu.

Druga sprawa to, że nie myślisz o bryle. Pociągnąłeś linie na hełmie, przecinając go na pół, a potem przez cały tułów leci ona w tym samym miejscu. Głowa nie jest w tym samym położeniu co przód zbroi, więc idąc za ciosem "linia" też nie będzie.

 

Poprawiłem oświetlenie i stworzyłem focal point. Zasugerowałem zmiany w perspektywie (nie, nie mówię, że teraz jest w pełni idealnie, bo nie taki jest tego cel - nakreśliłem tylko mniej/więcej). Ustawiłem Ci też nogi, które miałeś jakoś dziwnie połamane. Stopami się za dużo nie bawiłem, bo wydaje mi się, że musisz jeszcze przemyśleć ich design, który w stosunku do reszty wypada biednie.

 

1. Postaraj się używać większego pędzla, przechodząc do mniejszych gdy zagłębiasz się coraz bardziej w detal.