Skocz do zawartości

Scena 3D: Pentax ME


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przedstawiam małą scenkę, którą w końcu dokończyłem w wolnych chwilach. Model aparatu powstał by sprawdzić nieco inną technikę modelowania, z ograniczeniem zagęszczania siatki różnymi turbosmoothami, a z zachowaniem detalu. Materiały to ciąg dalszy tworzenia w pełni proceduralnych shaderów na każdą okazję :) Z efektu jestem zadowolony, nauczyłem się też kilku rzeczy które przydadzą mi się do następnej scenki :)

 

Soft: 3ds Max, V-ray, Nuke

 

Jeśli komuś przyda się taki model to wraz z mapami można go pobrać stąd.

 

pliSU3y.jpg

 

36mU2vQ.jpg

 

MOFn7Np.jpg

 

bzpT9t7.jpg

 

OZ2bGou.jpg

 

MrHBESb.jpg

 

CH3nn6j.jpg

 

JdUObBv.jpg

 

ISb3Lp2.jpg

 

kg4mxob.jpg

 

h4FdQr8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo fajny ten modelik, to były fajne aparaciki :) Jedyne co mi nie pasuje to ta skórka na obiciu aparatu za jasna jak na moje no i chyba troszkę za duży bump. I wydaje mi się, że lepiej by wyglądał obiektyw jakby miał kolorowe refleksy na soczewce mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki :) Obiektyw zrobiłem z trzema różnymi soczewkami, każda odbija na inny kolor, ale najwięcej barwi na pomarańczowo i akurat tak się zgrało z otoczeniem że wygląda jakby nie barwił :) Dzięki za postrzeżenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne rendery, podobnie jak przedmówca poprawiłbym tylko materiał skóry, zwłaszcza na pasku. Pozwoliłem sobie pobrać model - solidna robota. :) Miałbyś coś przeciwko gdybym użył go do renderów w innym stylu robionych w KeyShocie i wrzucił na forum?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo!

 

Liście podzieliłem sobie na dwie grupy. Pierwszy plan i drugi plan. Wszystko wychodziło z plane na którym nałożyłem sobię teksturę, na to modyfikatory bend, twist i noise. Pierwszy plan to juz modelowanie ręczne. Na plane dokładałem linie w środku ( by zaznaczyć tą jakby oś liścia) i modelowałem wygięcia. Później za pomocą cut dokładałem linie tam gdzie liść się mocno zagina wedle uznania i na tę linię chamfer, żeby to zagięcie było łagodniejsze. Na to czasami turbosmooth i noise, a później usunąłem niepotrzebne poly po zagęszczeniu.

 

Tekstury to mieszanka moich zdjęć, textures.com i episcura.com.

 

mnMieUa.jpg

N5qbjyr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności