Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Drzwi od stodoły

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Sep 2007
    Postów
    83
    Podziękowania

    Domyślnie Drzwi od stodoły

    No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie?
    Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody?

    Dzięki z góry

  2. #2
    Member
    Awatar Bielo^
    Dołączył
    May 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    209
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zawsze ważna jest mapa diffuse.
    Są jeszcze inne metody niż te które podałeś, ale przede wszystkim - kazda deska z innego boxa, jak ma byc realistyka:
    - ZBrush i sculpt, potem wypalisz normala.
    - Nałożyć teksturę na model i świetną bump mapę, albo zamienić bump mapę na normal mape i tez rzucic (lepszy efekt).
    - Z jednego boxa nadaj mu smootha jakiegos (turbosmooth lub meshsmooth) pobaw sie z noise, też powinien ci wyjść ładny.
    - Bierzesz boxa, tesselate, modelujesz dziurki inne takie, meshsmooth, poprawiasz dziurki i inne wypuklosci, meshsmooth i wyglada fajnie.
    Sposobów jest mnóstwo, podrzuciłem tylko kilka.


    PS. Setka strzelila...

  3. #3
    Moderator
    Awatar piotrek
    Dołączył
    Jun 2004
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    6069
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jeszce zależy od tego, jak bardzo dokładnie chcesz to zrobić. Jeśli owe wrota mają być gdzieś w oddali, w tle, nie warto modelować każdego gwoździa.

  4. #4
    Baned
    Awatar mkeruj
    Dołączył
    Oct 2006
    Postów
    1218
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak dobrze poszukasz znajdziesz w necie gotowe darmowe mapy (całe drzwi). Wtedy tylko skalujesz odpowiednio i heja.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •