Skocz do zawartości

Postać 3d: Ais


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

heh... sprawdzilem i tylko w operze widze, w ie i ff ni chu chu. Nie wiem o co chodzi ale juz kombinuje.

 

Edit: Nie lubie imageshacka bo czasem trzeba czekac wieki zeby zobaczyc obrazek, ale moze w ten sposob bedzie dzialalo.

aisfinku2.th.jpg

aisfin01gs1.th.jpg

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze

Tweety - zobacze jak tu obrazek przyjma, a potem moze sprobuje cgtalku. Myslalem o jakichs piegach, ale nawet nie przetestowalem tego pomyslu, zostanie chyba bez. W kazdym razie dzieki:).

Freedom Fighter - trudno sie nie zgodzic. Pytanie czy "niezbyt skomplikowana" to zle czy dobrze. Tak wlasnie chcialem, zeby bylo prosto pod wzgledem geometrii, nie probujac sie wywyzszac powiem ze to wcale nie tak prosto zrobic czysta, prosta bryle. Ale to juz Wy ocenicie czy mi sie udalo. Za napackanymi potworami nie przepadam wiec raczej z tego nurtu 3d nic nie zrobie.

 

Tomala - zawsze ktos musi poprosic o siateczke;).

wirega3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki za komentarze, milo slyszec ze mniej lub bardziej ale sie podoba;).

 

Bacry - tekstura nie jest rozciagnieta, tylko arafatka nie przy brzegu ma miejsce gdzie wzor regularnosc sie zalamuje. Heh, chyba nie wierzysz ze takiej rzeczy bym nie zauwazyl. Za to nie zauwazyles ze kabel od sluchawki po lewej stronie jest jakis gruby w paru miejscach. Wyrenderowaly mi sie tam dwa obiekty jednoczesnie przez pomylke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem wersje z piegami (zeby sprawdzic jak wyglada, nie dla piatej gwiazdki;)), ale chyba jednak nie o to mi chodzilo. Moglbym tak mieszac w tym obrazku w nieskonczonosc, bawic sie warstwami i innymi duperelkami, ale to bez sensu troche. Takze piegowata wersja pozostaje nieoficjalna. Mozna ja zobaczyc razem z roznymi obrazkami wip na moim blogu: http://www.luki3d.blogspot.com

 

Edit: w moim poprzednim poscie o arafatce zaczalem chyba "mowic jezykami".

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego duzo detalu = super, ale wiem ze takie opinie mozna wyrzucać do kosza

Moim zdaniem jest wszystko co potrzeba, i dodatkowo jest super :D...a piegi na ciemno mogłeś wrzucić, przy takim uroku modelu, wystarczy zmrużyć oczy ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawilem link do bloga, trudno zeby dzialal jak .com zapomnialem dodac.

 

Tweety, no cos tam zaczalem dlubac z tymi piegami i niebylem przekonany, wiec ani sie nie przylozylem ani tez sie specjalnie nie chce chwalic tym obrazkiem, jest bo jest, ale ze to nie to, to sam zauwazylem. Co to "tonietoto"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero zobaczyłem wersję z piegami, troche to tak chaotycznie je rzuciłeś. Taką właściwie równą płaszczyzną w poprzek, nawet troszkę pod noskiem kapło:)

Imo pracy tym nie poprawiłeś, za mało subtelności w tych piegach..

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej luki!

 

jak psy sie rozpoznaja po szczynach czy po gownie tak i tem model smierdzi twoimi szczynami ale to mily zapach :)

 

i podzelam twoja awersje do miliara fejsof, purchli, zmarchow, zakamarow i calego tego gowna zibruszowego. durnie nasraja, narobia sie, fakture skorki zrobia, ze niby do low poly a wejdzie pierwsza mipmapa i 95% ich pracy w kubel. zapominaja o bryle a nawala gowna i ze niby jest slicznie. taka dygresja z mojego podworka.

 

milo popatrzec na cos fajnego i innego niz samochod, mieszkanie albo inny garnek.

 

serdecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Pierdziele, niezly komentarz.

Tak mowisz o tym detalu, ale czy to znaczy ze juz nie modelujesz nitek;)? A poza tym oczywiscie ze masz racje. Chociaz ja nie tyle mam awersje do milionow fejsow, co uwazam ze nie to w modelowaniu jest najfajniejsze. Ale czasem podejmuje proby i cwicze, nigdy nie wiadomo co mi przyjdzie kiedys robic.

W kwesti detal vs. bryla warto luknac na watek giovanniego nakpila na cgtalku w wipach. Detalu, tam niby jak na lekarstwo a niemal kazdy model jest genialny.

 

Tego modelu juz nie ruszam, zaluje ze nie zrobilem calej postaci, bo mam wszystkie wlasciwie elementy, ale musze teraz przetestowac nowe (dla mnie) podejscie do modelowania pod stille. Takie ktore wyeliminuje rigowanie ktorego serdecznie nienawidze i ktore odbiera mi w pozniejszej fazie cala radosc z robienia jakiejs pracy.

 

Jeszcze raz dzieki za wszelkie komentarze, chociaz w kwestii tego ktore tlo jest lepsze chyba nikt sie nie wypowiedzial;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne, stylowe, bardzo mi sie podoba, ma charakterek

 

osobiscie wole jasniejsze tlo

 

P.S. nie czaje ludzi, ktorzy mowia ze za proste... taka stylistyka, nie wszystko musi miec tryliony facow i byc niesamowicie trudne do zrobienia, zabierac miesiace nudnej, rzemieslniczej roboty... dla mnie najwazniejszy jest ostateczny odbior pracy, a nie technika czy ilosc poswieconego czasu...

P.S.2 five stars

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no modelowalem i robie o wiele gorsze rzeczy ale nie znaczy ze to mi sie podoba. z tym zibruszowym gownem to generalizuje ale prawda jest taka ze 90% prac ocieka detalem ktory jest zbedny. po prostu lubie oszczedne w formie rzeczy. kris ostatnio pokazywal fajny model z zibrusza ale bardzo fajny, nie przegadany ale takie rzeczy zdazaja sie raz na kilkadziesiat prac.

 

a czegos takiego to zupelnie nie rozumiem

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=50784

rozumiem ze autor sie uczy dopiero ale zabiera sie do tego od dupy strony.

 

no i twoja praca tez mi sie bardzo podoba i tak sobie od razu przypomnialem prace andiego h z cgtalka.

 

a i ostatnio oglaldalem kalboje. moze ze 2-3 modele do coja'a sie bronia reszta to gowno straszne :) bede udawal ze to nie ja robilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nitki sa dobre, jak maja dobra bryle ;)

P. zawsze fajnie umial akcentowac detalem. Nie chodzi o to zeby nie dawac detalu, tylko nie dawac byle gdzie.

A model lukiego wypas. Co prawda trudno jej spojzec w oczy bez zeza rozbieznego, ale wlasnie taka stylizacje lubie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest, że niektórym ZBrush tak wypaczył umysł, że nie dostrzegają w pracy niczego, poza milionem poly )

 

Dokladnie! Co z tego że będzie 5mln poly jak całość będzie wyglądała do d...

 

Ta praca jest świetna, bardzo mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje, dziekuje. Nie wiem co powiedziec, milo ze sie podoba i tyle.

 

Belzebub - jesli chodzi o jej spojrzenie i szerokosc rozstawienia oczu, to zauwaz ze tez normalnie, w zyciu jak na kogos patrzysz to raczej w jedno oko, przynajmniej ja tak mam, umiem zogniskowac wzrok tylko na jednym na raz :D. Maruda...;)

 

A tak jeszcze troche offtopowo odnosnie detalu itp. Ja od jakiegos czasu najbardziej jaram sie szkicami i generalnie nieprzemeczonym 2d, mam w zakladkach kupe blogow 2d, przegladam drawingboard. Od zawsze lubilem tez impresjonizm, pewnie to dlatego.

 

Znacznie bardziej inspiruja mnie goscie tacy jak Rodguen, Antonin Plante, Sanejack czy SushiXav, niz caly niemal swiatek 3d. W 3d jest malo swiezych rzeczy. Do tego szkice 3d niemal nie istnieja, nie istnieje impresjonizm3d. Wszystko dopracowane, wymeczone i okraszone godzinami renderingu. To zupelnie inne media wiec sie nie ma co dziwic wlasciwie.

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3d jest malo swiezych rzeczy..

 

Amen!

 

no ale raz trafilem na cgtalku na goscia co robil takie szkice w zibruszu, z masa brudu, syfu, niewyglasiane...no piekne ale niestety nie pamietam co za kolo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności