Skocz do zawartości

Wizualizacje kuchni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Chcę podzielić się z Wami kilkoma wizualizacjami nad którymi ostatnio pracowaliśmy. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

Zapraszam do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej

www.meedo.pl

 

Poprawiłem tak jak mówiliście.

 

kuchnia01.jpg

 

kuchnia02.jpg

 

kuchnia03.jpg

 

kuchnia04.jpg

 

kuchnia05w.jpg

 

kuchnia06.jpg

Edytowane przez Meedo_pl
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dunuś - dziękuję za opinię i 6 gwiazdek ;)

bolitic - cieszę się, że się podoba, ale do światowej klasy to jeszcze bardzo daleko.

pabulo - z tym cieniem dałem ciała, zapomniałem usunąć jednego światła.

gientekw - dziękuję za gwiazdki, fajnie , że się podoba.

plasti - dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolitic - cieszę się, że się podoba, ale do światowej klasy to jeszcze bardzo daleko.

 

Naprawdę, nie ma potrzeby być takim skromnym - wasze studio może śmiało konkurować z najlepszymi na świecie. Polecam wystawic te pracki na evermotion - dużo tam potecjalnych klientów się rozgląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam_m - nic z Panem Orekhov'em nie ma to wspólnego. Nad wizualizacjami pracowały w sumie dwie osoby z małą pomocą trzeciego kolegi:) Odbywało się to tak, że ja na podstawie zdjęcia kuchni referencyjnych i zdjęć frontów , które otrzymaliśmy od firmy zajmującej się produkcją takich rzeczy budowaliśmy model kuchni. Ja przeważnie modelowałem pomieszczenie, dodawałem materiały podstawowe materiały i ustawiałem światło. W tym samym czasie kolega modelował meble. Gdy udało mi się wcześniej skończyć, pomagałem koledze. Czasami zamienialiśmy się rolami. Z czasami było różnie, w przypadku bardziej skomplikowanych kuchni powstawała 1 dziennie tak jak np pierwsze 2 rendery. Przy mniej skomplikowanych modelach robiliśmy 2,3 kuchnie dziennie. Co do workflow to standard, żaden LWF z Rainhardem w color mappingu. Dzięki za gwiazdki:) Jak bedziecie zainteresowani to moge zrobić mały making of czy coś w tym stylu.

 

Wolowiec- dzięki- soft to max 2009 i vray. Jakoś nie mogę przeskoczyć na 2011. Leży na półce i chłonie kurz na razie.

 

ArchiSphera - dzięki

 

bolitic - tu nie chodzi o skromność, po prostu mam świadomość jakie prace wypuszczają np. koledzy zza wschodniej granicy.

 

peter_f- dziękuję ślicznie, szczerze powiedziawszy to w żadnym wypadku nie spodziewałem się fronta. Ale cieszę się , ze się tam znaleźliśmy.

 

freqfreq - dzięki . Z postprodukcją jest różnie, ale raczej bardzo mało. Jak chcesz to w poniedziałek mogę wrzucić obrazek bez ps.

 

Dunuś - dzięki

 

Georgas - ślicznie dziękuję i cieszę się , że się podoba.

 

 

Stachu- dzięki . Jest to część jednego ze zleceń.

 

Dziękuję wszystkim za opinie , a moderatorom za fronta.

 

Pozdrawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziecie zainteresowani to moge zrobić mały making of czy coś w tym stylu.

 

Bardzo byłbym zainteresowany i myślę że wielu z tego forum też - tyle że bardziej coś ala making of wymieszany z tutorialem (z ustawieniami świateł/shaderów/GI itd :D ) naprawdę fajne by to było.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow! Dobra robota. Bardzo fajne wnętrza.

Jedyna uwaga to sugestia ostrożniejszego dobierania soczewki kamery i kąta jej widzenia. Perspektywa "dziwnieje" przy krawędziach renderingu: szafa po lewej, i podstawa świecznika po prawej. Ale na to zwróciłem uwagę jak już nacieszyłem oczy w centrum obrazka ;)

 

Pozdrawiam i gratuluję,

AQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne renderki, bdb detal, troszkę mi brakuje pomysłu na oświetlenie. Nalepszy klimat pod względem światła ma ostatnia praca, reszta zbyt syntetyczna, ale to tylko moje bardzo subiektywne widzimisię :) Dobra robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neb - dzięki, co do światła to tak po prostu miało być, mieliśmy dopasować się do zdjęcia i tak też robiliśmy.

Pozdrawiam.

Gecontrius - dzięki

carlosss - dzięki - my się znamy?;)

asdaq - dzięki za opinię i uwagi.

Pozdrawiam.

 

A poniżej obiecany tutorial:

 

http://www.meedo.pl/blog/10-tutorial01

 

Pozdrawiamy

Meedo

Edytowane przez Meedo_pl
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o te ramiaki to czy nie można prościej? Splajn, z ktorej zrobimy ramiaka > sweep kształtem sztukaterii ktorą robimy ramę,> poprawiamy, dostosowywujemy do plane'a> edit poly > chamferujemy tam, gdzie maja być łączenia, na bardzo mały odstęp > poly select, usuwamy poligony w tych chamferach > edit borders zaznaczamy borders i wreszcie cap, żeby wypełnić dziury w szparach, każda jedna ze czterech elementów takiej ramy już jest "full deseczką". Co Meedo na to? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3d_operator - postprodukcji jest niewiele, stronę wcześniej masz render prosto z maxa. Nie widzę więc sensu w opisywaniu tego etapu przynajmniej przy tym wnętrzu. Jeśli bardzo chcesz mogę to zrobić przy okazji następnego tutoriala.

 

adam_m - dzięki

 

Dunuś - można.

 

bolitic - na zdrowie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności