Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Dodge Challenger SRT 392 Hemi


NV

Rekomendowane odpowiedzi

Hej !

Ten projekt wlókł się za mną już tak długo ,że postanowiłem na tym etapie go porzucić i poddać waszej ocenie.

Pojazd 3D : Modeling Thunder , Pojazd 2: FF

Scena 3D: Modeling Thunder , NV

Rendering: NV

fina_challenger_stdio.jpg

 

fina_challenger_stdio2.jpg

 

 

final_old_challenger.jpg

 

final_old_challenger2.jpg

Edytowane przez NV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wersja w magazynie wypada najgorzej ze wszystkich. Magazyn obdrapany, obskurny, bryka nowiutka. Ale nawet pomijajac to jakoś nie spaja się samochód z otoczeniem. Sorry, że tak mówię, ale trochę to miejscami wygląda jak chamski image map. Natomiast studio bardzo mi się podoba. Model rzecz jasna też;p Chociaz... lakier taki gładki...rys nie ma;) Jakiś fresnel widoczny by się przydał na szybach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze :) Faktycznie w scenie z magazynem coś poszło nie tak dlatego wrzucam inna wersję w pierwszym poście, mam nadzieję , że bardziej przypadnie do gustu niż poprzednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że byłoby lepiej, gdyby magazyn nie był taki rozmyty. Przeszkadza ta niby głębia ostrości. Beczka po lewej ostra jak żyleta, a ściana metr za nią już się mydli choć odległość od obiektywu jest podobna jak w przypadku tyłu samochodu(?). Zbyt gwałtownie i chaotycznie zmienia się ostrość, tak jeżeli chodzi o sam obraz, co faktury różnych powierzchni. Zacząłbym od wygładzenia nieco podłoża, ubrudzenia opon i spróbował "zrobić zdjęcie" z większą wartością przesłony, hehe.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności