Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem podzielić się z Wami tym razem wizualizacjami z przed pół roku - ale dopiero teraz mogę opublikować.

 

Była to seria pryszniców i odpływów liniowych, jednak żeby nie "spamować", prezentację zawężyłem do pokazania kilku z nich.

 

odplyw1_final.jpg

 

 

odplyw2_final.jpg

 

 

odplyw3_finalv02.jpg

 

 

 

 

 

Bathroom.jpg

 

Bathroom_products_2.jpg

 

Bathroom_1.jpg

 

Bathroom_products_1.jpg

 

 

Cheers!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@tomerk: Dzięki! Komp to Geforce GTX 560 Ti, i7 2600k podkrecony do 4,5ghz i 24gb ram. Render trochę trwał - pierwotny rozmiar to 3k - trudno mi teraz powiedzieć ile dokładnie, bo to było dawno temu. Soft to Zbrush, 3DS Max i Vray. Symulacje tkanin zrobione w Marvellous Designer.

 

Dzięki reszcie za komentarze! W końcu mogłem puścić w wir te wizki bo już od dawna osiadał na nich kurz...

 

Cheers!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super.

Ten recznik mnie bardzo interesuje na pierwszym renderze. To displacement? Czy model? bo dobrze to wyglada. Moglbys cos opowiedziac jak zrobiles ten element?

I rzuca mi sie troche w oczy ten "pumeks/mydlo"?? (kolo szczotki). Do konca nie wiem co to jest, i czy dobrze typuje.

Prawdopodobnie za malo pumeksow w zyciu widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podobnie jak guru. Intryguje mnie jak zrobiles ta szmate, tzn recznik, to tylko displ czy w zetce dziergane czy jak ? Zdradz patent :D. Co pracek to to pulka i tylko gratulowac. Jedynie jakbym mial sie czepiac to na wezach czasami wychodza ci jakies babole i na szczotka ma troche za bardzo futerkowe te wlosnie, ale to juz tak na sile troche ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności