Skocz do zawartości

Teczka3D: Krajobrazy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Teren oraz materiały są w pełni proceduralne tworzone za pomocą fraktali co pozwala na wręcz nieskończony detal (oczywiście program jest "mądry" i nie naprodukuje detalu którego w danej sytuacji i tak by nie było widać).

 

Modele które stworzyłem to połączenie kilku fraktali jak np. Terrain fractal + Strata itp... Teren generowany jest przed każdym renderem (im bliżej jesteśmy ziemi tym więcej detalu jest generowane = więcej czasu potrzebne na utworzenie terenu).

 

Materiały to połączenie kilku materiałów zbudowanych z prostych fraktali ( za kształt tekstury odpowiadają fraktale a za kolor gradient) Można oczywiście mixować ze sobą materiały, ustalać jak mają być rozłożone na modelu - używać np do tego map z takich programów jak World Machine który swoją drogą ma genialny system odpowiedzialny za erozję.

 

Oświetlenie to zwykły sun+sky (no taki bardziej zaawansowany gdzie mamy dostęp do wszystkich aspektów atmosfery - bardzo ważne)

Renderowane przy użyciu metody Global radiosity która o wiele lepiej sprawdza się przy renderowaniu krajobrazów np Global illumination (który też jest ok ,ale tworzy np. zbyt mocne cienie przez co tracimy sporo detalu, a także gorzej oświetla teren)

 

Postprodukcja to standard Looks+PS+NIK

 

Dopiero się uczę - to bodajże 5 dzień od kiedy odpaliłem VUE i zacząłem się uczyć - Także szału nie ma.

 

Tu macie jeszcze takie:

* Trochę tego nawaliłem ,ale tego jest z setka na dysku :D

* Jak tak patrzyłem to najlepiej to wygląda na 40" albo więcej.

 

cnvxvej.jpg

ENhyuPV.jpg

UQ9ZZxU.jpg

RNLQafF.jpg

pSLcdO3.jpg

3M8AjbW.jpg

 

Jak tylko uporam się z terenami to biorę się za... roślinność :D

Edytowane przez Sroka8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z nowymi pracami. Prace robione dla relaksu po pracy... (wiec nie oczekiwać cudów :D)

 

Po projekcie Ambition naszła mnie ochota renderów przestrzeni kosmicznej... Na pierwszy plan pójdzie coś przyjemnego - Planety. Będzie różnie od realistycznych ujęć do może i takich bajkowych, ale raczej postaram się aby były ładne/realistyczne (nie do końca poprawne fizycznie... wiec nie czepiać się za bardzo :D Mają przyjemnie wyglądać...).

 

 

 

r9T4565.jpg

1M0wgP5.jpg

1xGUVAn.jpg

 

xY563b4.jpg

LA2V1yu.jpg

 

iAzH6N6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeah! Sroka is back! ;)

Przyjemne dla oka. Ja czekam na komete uderzającą w Ziemie. :D

Jestem ciekaw czy będziesz robił planety typu satyrn z tymi pierścieniami wokół... albo samą komete i jej ogon, robiąc cząsteczkami czy coś.. :)

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności