Skocz do zawartości

Tomzar


tomzar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie forumowiczów!

Jako, że moja poprzednia teczka zniknęła gdzieś w czeluściach forum to zakładam ponownie.

Zdaje mi się, że mogła zostać usunięta przy zmianach na stronie bo nie mogę jej ani wyszukać ani nie wyświetla się w moich wątkach.

Daruje sobie wrzucanie staroci i umieszczę tu same pracki z tego roku, czyli od momentu kiedy znowu "działam" coś w temacie grafiki.

Konstruktywna krytyka mile widziana :)

 

to dzisiejszy koncept/eksperyment z designem mechów, dopiero pod koniec pomyślałem, że jakaś perspektywa byłaby mile widziana.

ILO4o4J.jpg

 

 

mój nieprzemyślany concept na konkurs artbuzzu czyli Ra co głową przebił dywan :D

nWiZk8X.jpg

 

panorama zainspirowana snem (niee nie śnie w cz-b ;p)

MEFvIst.jpg

 

 

po namalowaniu tej panoramy zachciało mi się użyć zdjęć w procesie twórczym i lecąc po całości wyrzeźbiłem mattepainting heh

kjxG7v2.jpg

 

kolejna kompozycja przy użyciu fotografii i prostego rendera z blendera

NpNqXZO.jpg

 

i fire tornado

ZpHva0X.jpg

 

Miała być okładka.

z7ovKPS.jpg

Edytowane przez tomzar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wielkie dzięki :)

no właśnie próbowałem odkopać ale czego w wyszukiwaniu nie wpisze to nie ma jej w wynikach. W regulaminie jest napisane, że jak prace są za słabe to administrator może usunąć wątek i może tak właśnie się stało ;P

jak chcesz zobaczyć moje starocie i to zapraszam do odwiedzenia mojej stronki na fb wrzuciłem tam prawie wszystko od szkiców ołówkiem przez akrylowe obrazy do photoshopowych speedów :) https://www.facebook.com/pages/Tomasz-Zarucki/1439327349622897

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak...

przypomniałem sobie o Imageshack'u i zajrzałem na ostatnią stronę... ekhm wybrałem te lepsze

wrzucam z datami żeby pokazać progress :)

 

Marzec 2006

rock4mu.jpg

basnp2ep.jpg

kolos0sh.jpg

sierpień 2006

jakiś przebłysk malowanie na fotach

watherwd8.jpg

październik 2006

pipefinalsf4.jpg

 

listopad 2007

17002902xf0.jpg

czerwiec 2008

colosuscopyfw5.jpg

sierpien 2009

dozrobieniav2copy.jpg

marzec 2010

ten obrazek remiksuje z jeszcze jednym to wrzucę jakoś jak skończę z oryginałami zestawione

quakecopy.jpg

Luty 2013

barnnoc3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie coś w tym jest, afro ogromne to i czesze się widłami.

 

jakoś mnie ta deszczowa pogoda tak nostalgicznie jesiennie nastroiła.

fajnie by było usłyszeć jakieś opinie na temat tych obrazków, także krytyka mile widziana :)

m2DMUaT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że czujesz tego MEGA improva od tej pierwszej szkicowej pracki. Ten ostatni maz i z pierwszego posta zasługują na fronta, jak ktoś z adminów to przegląda to zobaczcie na rzeczy które robi ostatnio. Masz mega ciekawe pracki bo nie idziesz ani w standardowy design, ani w nudne kompozycje. Nie wiem czy już gdzieś pracujesz czy się dopiero zbierasz, jak dla mnie powinieneś się za to zabrać bo jesteś pro :)

Masz może gdzieś sklecone folio co by można było popodziwiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajnie render Ci sie rozwinal :D To: http://i.imgur.com/ILO4o4J.jpg jest bardzo fajne, tak samo jak ta klimatyczna ilustracja dzieciaka w plaszczyku przeciwdeszczowym :3

 

Co do poprzednich enviro: bardzo mnie gryzie kontrast pomiedzy namalowanymi postaciami ktore sa bardzo fajnie zrobione, a fotkowym tlem: http://i.imgur.com/NpNqXZO.jpg prawdopodobnie lepiej by to tlo wygladalo jakbys pomazial troche po nim jakims brushem, bo serio wyglada to dziwnie, i troche psuje caloksztalt. W ogole odradzalabym mieszania stylizowanych postaci z fotorealistycznym tlem, bo to po prostu nie dziala, obie rzeczy do siebie totalnie nie pasuja. Na dodatek cos dziwnego sie tam dzieje z perspektywa. Szczerze mowiac wole te pieknie syntezowane postaci od tych podklejonych tel, wiec sugerowalabym nauczyc sie jakichs prostych patentow na robienie tak samo oszczednych enviro. Ale to juz tylko moje zdanie, moze jesli bedziesz dalej w to brnac, to nas wszystkich zaskoczysz wymyslajac jakas totalnie unikatowa stylizacje gdzie fotki i cartoony moga zyc razem w harmonii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTYL-

wow! no to miłe było dzięki! ale do pro to mi daleko ;)

no fajnie by było pracować w grafice ale niestety nie wiem jak sie do tego zabrać, jak wiesz gdzie tu na forum są jakieś wskazówki to będe mega wdzięczny za namiary :D a portfolio też nie mam, i dlatego że dopiero od niedawna pracuje nad prackami które by sie nadały i dlatego , że nie zdecydowałem gdzie je sklecić, i w tej kwestii też chętnie wysłucham opini gdzie fajniej, lepiej itd.

 

Telthona- dziękuje bardzo, jak zobaczyłem twoje prace na DA to mi szczena opadła też mega progress i aż poleciało pare "fav'ów"

Co do tego enviro masz racje, że te postacie sie gryzą z tymi skałami. To był taki eksperyment raczej nieprzemyślany i improwizacyjnie wykonany, pierwszy raz użyłem 3d w workflow i tak dziwnie mi sie pracowało aż uznałem to za skończone. Mam w planach zrobić z tych astronautów serie w niedalekiej przyszłości to jak ją będę klecił to uwzględnię twoje uwagi.

 

tego obrazka mam już dość. Strasznie ciężko sie "remiksuje" stare obrazki, przynajmniej mi. Najgorsze jest to uwzględnianie starych sposobów tworzenia żeby to w miarę spójnie wyglądało. Przyznaje że łapy sobie nieco odpuściłem. pod spodem mazy z których to skleiłem wraz z ich wariantami powstałymi na przestrzeni ostatnich lat

TG6Q6QX.jpgbfretvP.jpg

Edytowane przez tomzar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e no fajny walor, fajnie wymalowany gościu, przeszkadza mi podwójna brama drzewna w tle... prawą bym zlikwidował dając tam gęsty las a zostawił lewą i kompozycyjnie wtedy przesunąłbym gościa w prawo i trochę w dół. Nogi może przydałoby się bardziej określić bo teraz taki trochę dragonball... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o te bramy chodzi to zrobiłem tak celowo żeby uzasadnić oświetlenia ale co do nóg to masz racje, w połowie pracy zacząłem kombinować nad nogami, szukając innego ustawienia i wyglądało to gorzej. Przy następnej pracy przygotuje sobie referencje jakieś żeby nie mieć takiego UPS! w połowie roboty. Dzięki za komentarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o te bramy chodzi to zrobiłem tak celowo żeby uzasadnić oświetlenia

 

Gdyby nieuzasadnione rim lighty były karalne to większość koncepciarzy by miała wyroki :) Po prostu zakładasz że źródło światła jest poza kadrem albo że kompozycja jest ważniejsza od logiki :)

 

Jest fajnie, ale dołóż parę godzin i spokojnie z tego możesz więcej wyciągnąć. Całość jest dość monochromatyczna i nagle pojawia się czerwony naramiennik i jelita. Moim zdaniem albo więcej koloru, albo przygasić ten czerwony. Głowa za mała, nogi za duże :) No i trochę popracować nad kompozycją.

 

Zamiast pisać esej zrobiłem szybka podmalówkę LINK

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne zdanie jak Rotcore. Mi ta dysproporcja głowa-tułów się podoba. Dzięki temu postać jest bardziej freaky (chyba o to chodziło) Co do podmalówki Varmera:zgaszony czerwony, nieparzysta liczba czaszek- jestem jak najbardziej za. Tarcza mało drewniana. Jest duży potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nieuzasadnione rim lighty były karalne to większość koncepciarzy by miała wyroki :) Po prostu zakładasz że źródło światła jest poza kadrem albo że kompozycja jest ważniejsza od logiki :)

 

Ja mam takie założenie, że świat który obrazuje podlega podstawowym zasadom fizyki. Co do koloru to raczej dodam więcej zróżnicowanych kolorystycznie elementów mech, odpadająca farba na tarczy i jakieś liście na glebie itd.

Głowa jak najbardziej miała taka być :D to ma być zwaliste monstrum a nie studencik hehe.

dzięki za podmalówkę więcej czaszek działa na korzyść.

 

Rotcore - poszerzyłem kadr i teraz "ramie" jest w mocnym punkcie kompozycji, no i posłuchałem sie z tymi drzewami w tle ;)

 

Piret- tarcze pojade teksturami :)

 

teraz się nadawałoby się do dalszej pracy? zdecydowanie musze dodać do workflow teksturowanie i w między czasie podniszczyć mu ciuchy bardziej.

tak wymyśliłem że załatwię kwestie nóg gdzie pojawi się też czerwień na bucie ;)

Ale jednak nie mam już do tego obrazka siły, postaram się więcej wariacji kolorystycznej i lepszą kompozycje zrobić przy następnej ilustracji.

UvAccs8.gif

ojmxctal.jpg

 

oPw1gjd.jpg

Edytowane przez tomzar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie jest bardzo spoko :)

ten wcześniejszy kuleje rzeczywiście anatomicznie i dizajnowo.

Jeśli chodzi o anatomię to myślę że by wyglądał bardziej kozakowato przydałaby mu się poza bardziej dynamiczna, albo oddająca jego charakter. Bo teraz po tym overze ma pozę normalnego rycerza gotowego do boju.

Pomyśl jeszcze o takich aspektach storytellingowych np

Koleś ma futro na szyi ale za to ma brzuch odkryty i nogi (tak niektóre panie w zimie chodzą, ale wiesz... :P)

Druga sprawa futro jest pięknie wyczyszczone jak sklepowe, pan na takiego co po sklepach łazi nie wygląda.

 

Na koniec, jeśli jeszcze chciałbyś go dopompować to 3 punkt zbiegu i gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest niespójny ten gościu, oporowo. Do portfolio go nie wrzucę raczej i siedzieć nad nim też nie będę, nie ma co się zatrzymywać. Po szkicu widać jak się przygotowałem :D w zasadzie to gadałem z koleszką na hangouts i zacząłem jak zombie bazgrać ludka i dalej render na full auto.

Pomyślałem że żeby poćwiczyć faze przygotowań itd wezmę się za zrobienie pracki na konkurs Blizzcon'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

no mam nadzieje że jak w końcu wypuszczą trzecią część to też będzie przełomowa w jakiś sposób :)

jakieś ploty gdzieś widziałem, że podobno pracują nad HL3 i L4D3... jakiś były pracownik sypną w wywiadzie.

"Borealis

I WANT TO BELIVE"

http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20110626223851/half-life/en/images/0/00/Borealis_Ep2.jpg

 

"Aperture laboratories" !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony szumu nie robią bo gorzej się pracuje pod presją czasu i fanów :O

 

Niech kokszą ten swój autorski silniczek Source :D

Pewno masz racje , zaś HL wyznaczy nowe standardy w grach FPP - FPS za co trzymamy kciuki :)

 

Gdzieś jeszcze czytałem że inspirować się chcą Skyrimem jeśli chodzi o eksploracje świata i ogólny sandbox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten fan art half life miodek majstersztyk... :D sam sie nastepnej części nie mogę doczekać... Się powinni fani wziąc, strzelić focha na valve i stworzyć własną kontynuację.. ;P :P Pan czacha całkiem w dechę, jakbym się miał czepiać to tye sztylety i sama czacha nie powinna mieć takiego rim lightu jesli to swiatlo pada z tyłu..... :P gdyby tak nieco bardziej nasyconym kolorem gosciowi cos na klacie lub pod szyją maznąć to by wyskoczył z tła jeszcze bardziej .... ;-) Ale tak czy siak świetna robota moim skromnym zdaniem... Aż mnie natchnęło na jakiegoś fan arta half lajfowego... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki! Te rimlajty no tak sawbrew zasadom fizyki ale ktoś tu mi kiedyś powiedział ze to nie szkodzi, i tak jak wolalbym tego nie robic tak w tym przypadku wynyśliłem troche światla żeby zaznaczyc lepiej istotne elementy. Noogi kurde tu coś nie działa faktycznie. To właściwie byl eksperyment z wykorzystywaniem zdjeć. zeby zbashowac postac na szkicu z miniaturki i uzyskac realistyczny efekt. najwyraźniej grzieś w tym tańcu pogubiłem nogi ;) ale jedna pracke ta technika mam za soba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności