Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Interior: Mały drewniany domek

  1. #1
    Member
    Awatar skalpel3d
    Dołączył
    Apr 2013
    Postów
    2543
    Podziękowania

    Domyślnie Interior: Mały drewniany domek


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Na początek dwie wizualizacje kuchni i kominka projektu który aktualnie dłubie małego 90 metrowego drewnianego domku, max+vray progresywnie renderowane +ps, Wiem ze na piekarniku jest ząbkowania ale to skutek skalowania w ps



    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	salon _biały_cam_min.jpg
Wyświetleń:	129
Rozmiar:	271.8 KB
ID:	101096  
    Ostatnio edytowane przez skalpel3d ; 03-02-16 o 21:51
    " Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać."
    "Jesteś kobietą, o której mężczyzna może tylko marzyć. Moją, tylko moją winą jest, że nie mam natury marzyciela."
    " Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze."

    × tak 2 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 2 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    1379
    Podziękowania

    Domyślnie

    drewno jakieś takie nijakie nie wiem czy brakuje na nim glossa czy coo ;x mówie o tych ścianach
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  3. #3
    Member
    Awatar lukson7
    Dołączył
    Oct 2014
    Postów
    33
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maciek Jutrzenka Zobacz posta
    drewno jakieś takie nijakie nie wiem czy brakuje na nim glossa czy coo ;x mówie o tych ścianach
    A wg. mnie tak wygląda naturalniej.

    Same wizualizacje piękne, widać dopieszczony każdy detal. Super robota.
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  4. #4
    Member
    Awatar gnacik
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Pisz/Toruń
    Postów
    588
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ale Maciek, to jak? Ty byś chciał aby jeszcze cykliniarz tam przeleciał szlifierką po ścianach i walnął lakier na wysoki połysk?
    Makieciarz na forum graficznym: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=85974 :-)

  5. #5
    Member
    Awatar Endemi
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajna pracka, światło tworzy dobrą głębie. Małe urozmaicenie od stylu ikei i czarno-białych loftów Z czepialstwa przyczepiłbym się do:
    1) troche kłuje w oczy powtórzenie tekstury na 2 deskach nad kominkiem
    2) cegła przy suficie troche nienaturalnie za stara (chyba ze budynek wznoszony na bazie starego i komin sie ostał :P)
    3) też jestem zdania że drewno bez glossa w tym wypadku lepiej działa, troche fotorealizmu mogłoby dodać lekkie fazowanie na łączeniach (Zbyt idealnie się deski schodzą w narożnikach i styku cegła-drewno)
    Tak czy inaczej są to pierdoły, gratuluje dobrej roboty.
    BTW widzę, że vray powoli wraca do łask, konkurencja w postaci corony troche zamieszała w ostałym garze zwanym chaos group.
    Ostatnio edytowane przez Endemi ; 20-01-16 o 21:14
    Behance
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Jul 2007
    Postów
    492
    Podziękowania

    Domyślnie

    Po pierwsze, bardzo mi się podobają te wizki, ale pierwsza najbardziej
    Po drugie - jak można nie zauważyć że Skalpel użył glossa na drewnie na ścianach, ale naprawdę subtelnie I chwała za to. Spójrzcie właśnie na pierwszą wizkę, a dokładnie ciut na prawo od tych 3 dzbanków na kominku, jest gloss, ale taki deeeeelikatny. Niuansik, ale miodzio
    Po trzecie - Skalpel, nadeszła chwila prawdy i musisz powiedzieć prawdę i całą prawdę, skąd masz takie fajne deski? Arroway?
    I ostatnie, po czwarte - tak ładnie oświetlone, że aż zapytam jak to zrobiłeś
    A jednak jeszcze piąte - nie pasują mi te mikro-punkty świetlne wbite w spody desek...hm...albo skala za mała, albo po prostu tu nie pasują, ten styl folklorystyczny plus te lampki cylindryczne jak dla mnie nie zagrały. Reszta detali - cóż, można cmokać i palce lizać.

    Serdecznie pozdrawiam i gratuluję
    http://trzyde.blogspot.com/ - modele 3D, drzewa i ludzie z kanałem alpha, tutoriale,
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  7. #7
    Been Through the Mill
    Awatar Nezumi
    Dołączył
    Oct 2006
    Lokalizacja
    Ciudad de Mexico
    Postów
    4466
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super wyglada. Mam pare mebli z bardzo podobnego drewna i nie sa blyszczace w ogole.
    Kominek mnie troche dziwi - to jakis udawany kominek czy prawdziwy? Bo jak prawdziwy to komina bym drewnem nie obijal...
    Pracka wyglada miodzik. Mozesz powiedziec jaki polycount calosci?
    “There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.”
    ― Ernest Hemingway
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  8. #8
    Member
    Awatar W Art
    Dołączył
    Nov 2012
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    166
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie podobają mi się 3 rzeczy :
    - elementy ozdobne w obrębie kominka - wazony i te z kwiatami i bez i drewno obok i sam płomień - wg. mocno pogarsza odbiór całego renderu,
    - widok za oknem - może jeszcze coś bym pokombinował,
    - a te deski na ścianie nie są za duże ? , może bym je lekko zagęścił i dodał trochę refleksu do tych marmurków przy kominku.

    A tak to super. Bardzo fajne ciepłe wnętrze Mieszkałbym
    Podziękowania skalpel3d podziękował

  9. #9
    Member
    Awatar skalpel3d
    Dołączył
    Apr 2013
    Postów
    2543
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo dziękuje za opinie wszystkim teraz odpowiedzi:

    Endemi masz racje mogłem odrobinę sfazowac dechy co do cegły została za kupiona ze starego domu z rozbiórki takie życzenie klienta

    Hris Na scaniach zastosowałem arroway wood-041_whitewood-knot-1_d z color correction,dechy na suficie robiony floor generatorem plus multitekstura z tymi dechami https://www.cg-source.com/details.ph...t=multitexture zresztą te same deski wykorzystałem na balach. Co od światła to jedynie sun+sky+vraylightjako sky portale odrobinę pokombinowałem w sun atak ogólnie to mocno pokręciłem parametrami kamery

    lampki maj co do centymetra dokładne wymiary natomiast co do w ogóle ich zastosowanie to niestety są to życzenia klienta i moje i mojej koleżanki tłumaczenia ze to zaburza styl nie ma znaczenia dodam ze klient ma obsesja na punkcie łączenia stylu klasycznego z nowoczesnym oświetleniem chce to ma

    NezumiPolycount 5.894.868 z otoczeniem które zrobione jest modelami. Kominek dotknąłeś najbardziej newralgicznego punku tego projektu. Tak prawdziwy kominek próbowałem klienta przekonać do ekskluzywnej żeliwnej, kozy aby nie zagracać przestrzeni niestety klient chce kominek, drewno na jego obudowie powstało jako pomysł aby tego grzmota zmniejszy optycznie przed finalnym pomysłem powstało 5 rożnych wersji projektu tego kominka

    W Art masz całkowita racje co do samego ognia ale nie miałem czasu na zabawę w symulacje może jeszcze jak będę miał czas i chęci ;0 to poprawie to przy pomocy PhoenixFD teraz po prawdzie to jest vraylightmtl z opacity jako sam ogień, a światło na 3 vraylightach skierowanych do środka kominka aby było odbite światło. Co do desek zasadniczo nie są to deski tylko bale ich wymiaru nie mam szansy zmienić, natomiast szalowanie kominka zostało dobrane do wysokości bali próbowałem z węższa decha nie wyglądało to ładnie szczególnie jak sie chce optycznie zmniejszyć ten kominek . Co do otocznia to jest ono jest zrobione modelami a dokładniej mutiscattere i 4 moje modele drzew( Speedtree) plus jeden od evera i osobno wygląda ono tak odrobinę inne parametry w kamerze ale światło to samo i odrobinę zmniejszyłem gęstość zadrzewienia
    " Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać."
    "Jesteś kobietą, o której mężczyzna może tylko marzyć. Moją, tylko moją winą jest, że nie mam natury marzyciela."
    " Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze."

    Podziękowania Nezumi podziękował

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Apr 2010
    Lokalizacja
    STAROGARD GDAŃSKI
    Postów
    72
    Podziękowania

    Domyślnie

    Szczęka opada z zachwytu.
    Nie dośc, że skalpel 3d znasz się na sprzęcie komputerowym to jeszcze do tego takie rendery miodzio robisz. Pełen profesjonalizm. To dopiero Polska ma fachowca!!

    Tak trzymaj . Pozdrawiam.
    Podziękowania skalpel3d podziękował

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •