Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Teczka 3D: asdf

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    49
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka 3D: asdf


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Zmieniam ten temat w teczkę.

    Witam

    soft: Max, Vray, Photoshop, Arbaro, PlantStudio, troche DaVinci Resolve

    street view w google maps: link




    raw render:

    siatka:
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	koniec_thumbnail.jpg
Wyświetleń:	40
Rozmiar:	419.8 KB
ID:	103761  
    Ostatnio edytowane przez asdf ; 14-04-17 o 22:57

  2. #2
    Member
    Awatar pbcg
    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    117
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witam
    Większości wymienionego softu nie znam, ale całość wygląda dość realistycznie, a najbardziej podoba mi się roślinność w szczególności chwasty między płytami;)

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    1379
    Podziękowania

    Domyślnie

    pierwsza myśl WOOOOAH ale sztos. druga myśl imhoo zaczynasz dostrzegać wiele niedociągnięc.. między innymi krawędzie budynku niszczą wszystko.. i to jak on odstaje jakby można by to powiedzieć roślinność to tutaj najlepsza sprawa ale pochodzą one ino z generatora więc.. Na największą pochwałę zasługuje texturowanie budynku według mnie generalnie i jako tako ogarnięcie całości. Do czego bym się przyczepił... Tekstóra asfaltu płytek betonu? nie wyglada za najlepiej jakby dostała blura wygląda trochę plastikowo. maskowanie kałuż też jest takie średnie imho popracowałbym nad krzywymi krawędzi.
    × nie 1 użytkownik(ów) ma inne zdanie na ten temat

  4. #4
    Member
    Awatar Reynevan
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    616
    Podziękowania

    Domyślnie

    Na pierwszy rzut oka myślałem, że pierwsze fotki to referencje a temat to jakiś wip :D
    × nie 1 użytkownik(ów) ma inne zdanie na ten temat

  5. #5
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2886
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wole wersje przed postem. "_" fajnie wyszlo.

  6. #6
    GW
    Awatar Predator
    Dołączył
    Sep 2003
    Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    2248
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pierwsza wersja lepsza aczkolwiek Ciut mocniej zdewastowałbym front i rzuciłbym na niebo jakieś pierzarki.
    25.09.2005r. G:8:35
    10.11.2010r G:12:17

  7. #7
    Member

    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    49
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarze

    @pbcg spróbuj, te których nie znasz są darmowe.

    @Maciek Jutrzenka (tak się taguje 2-członowy nick?) akurat z chodnika i kałuży byłem zadowolony, przynajmniej z pierwszych 3 rzędach, nawet lustro wody załamuje się przy kontakcie z chodnikiem i roślinami.
    Z "roślin" zrobionych w PlantStudio (nie mylić z płatnym PlantFactory) wykorzystałem 6 modeli w ogródku koło schodów + te białe wystające ponad trawnikiem z prawej i lewej kolo pałacu, cała reszta była robiona ręcznie pomijając gałęzie z Arbaro.

    Przetestowałem kilka darmowych programów/wtyczek do generowania drzew i Arbaro moim zdaniem wypada najlepiej, może to nie OnyxTree ani SpeedTree i dopiero po zaimportowaniu obj widać co wyszło, ale kształt gałęzi wydaje się być mocno losowy tak jak w naturze.
    Wracając do PlantStudio poniżej obrazek z roślinami jakie w nim wygenerowałem (wykorzystałem tylko kilka).
    Modele nie maja koordynatów UV a łodygi składają się z niepołączonych cylindrów z otworami z góry i dołu więc sprawdzą się tylko jako baza albo zapychać w tle.
    Można w nim animować wzrost rośliny, który swoją drogą wygląda całkiem, całkiem. Jest Plant Wizard który pozwala na wybór kolejnych elementów rośliny żeby na końcu wygenerować model. I najważniejsza opcja- Breed która pozwala na mutacje (obrazek 2)

    @Reynevan dzięki, ale mógł byś się do czegoś przyczepić.

    @Sebazx6r @Predator Znajomi mówili że za mało kolorowe i prześwietlone niebo to zmieniłem, ale wyciągnąłem wnioski i już nie są moimi znajomymi.

    rośliny:
    mutacje:

    edit
    jeszcze folder vray history przerobiłem na pokaz slajdów, więc jeśli ktoś chce stracić 2 minuty życia to zapraszam:
    Ostatnio edytowane przez asdf ; 28-06-16 o 16:54

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Jun 2016
    Lokalizacja
    Pierdziszewo
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    świetna praca w każdym detalu, Seba - kwestia gustu, nie ma aż tak wielkich różnic gdzie praca i tak wygląda bardzo dobrze.

  9. #9
    Member

    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    49
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pociąg:



    Tym razem Corona, a drzewa ngPlant

    EU07:



    Tory razem z trakcją są sterowane jedną krzywą:



    Użyłem tego: Max Creation Graph Samples for 3ds Max 2017 (działa z 2016)
    Trakcja to kości, przypięte do słupów.
    Na fronta! 2 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    452
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mistrzostwo swiata ! :)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •