× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Exterior: Wizualizacja osiedla budowanego we Wrocławiu

  1. #1
    Member
    Awatar Shomps
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie Exterior: Wizualizacja osiedla budowanego we Wrocławiu


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam oto moja najnowsza wizualizacja wykonana w Blenderze z dużą iloscią post-pro w Photoshopie.

    Zapraszam do oceniania.













    Pozdrawiam.
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	thumb.jpg
Wyświetleń:	174
Rozmiar:	475.0 KB
ID:	101934  
    Available for Freelance.
    WWW: simviz.net

    Portfolio: Facebook Behance

    Contact: [email protected]

  2. #2
    Member
    Awatar MRay
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    Macondo
    Postów
    111
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witaj,
    1,2 i 5 fajnie się prezentują. Dorzuciłbym tylko korektę perspektywy (Tilt-shift) na każdym ujęciu z poziomu człowieka. W jedynce trochę więcej nieba :-) Duży plus za Blendera.
    Ostatnio edytowane przez MRay ; 01-07-16 o 17:31

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Dec 2008
    Lokalizacja
    Kielce
    Postów
    130
    Podziękowania

    Domyślnie

    Powinieneś też zróżnicować trawę. Obecnie wszystkie źdźbła są tego samego koloru i wysokości chyba też jeżeli dobrze widzę. Trawa jest dość mocno przypadkowa w swojej wielkości barwie itp. Dodatkowo warto dodać inne rośliny jak "mlecze", koniczynę, małe kwiatki, itd. dodaje to "mięsa"

  4. #4
    Member
    Awatar Shomps
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za sugestie, też jestem normalnie za tym by było "ciekawiej" ale klient chciał by to było takie bardziej "cukierkowe".
    Available for Freelance.
    WWW: simviz.net

    Portfolio: Facebook Behance

    Contact: [email protected]

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Dec 2008
    Lokalizacja
    Kielce
    Postów
    130
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wiadomo, "nasz klient nasz Pannnn"

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    44
    Podziękowania

    Domyślnie

    A na czym tą ilość vertexów renderowałeś? i tak z ciekawości ile pamieć było potrzebne do renderowania?
    A po za tym fajnie wyszło, chodź mnie bardzo rażą takie wklejki z PS, to wiem ze archi to uwielbiają. Chenie bym zobaczył co ci zeszło prosto z Blendera

  7. #7
    Member
    Awatar blazejbobek
    Dołączył
    Nov 2015
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    116
    Podziękowania

    Domyślnie

    Podłączam się pod prośbę @groha. @Shomps wrzuciłbyś 'raw render' z Blendera? BTW. ile zajęło Ci wymodelowanie/oteksturowanie całości? Pozdrawiam PS. Zapomniałem napisać, że całość wyszła bardzo fajnie!

  8. #8
    Member
    Awatar Shomps
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie

    Tak więc poniżej jedna surowizna z Blendera. Cały projekt zajął mi równo miesiąc wtedy, łącznie z konwertowaniem modeli drzew z które były robione pod Vraya na cyclesa. Domki też musiałem wymodelować z projektu.

    Available for Freelance.
    WWW: simviz.net

    Portfolio: Facebook Behance

    Contact: [email protected]

  9. #9
    Member

    Dołączył
    May 2013
    Postów
    35
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej

    Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału.

    W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz.

    W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam

    - - - Połączono posty - - -

    Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p

  10. #10
    Member
    Awatar blazejbobek
    Dołączył
    Nov 2015
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    116
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za raw render Dobra podstawka do postpro, które zrobiłeś zawodowo!

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •