Skocz do zawartości

Gdzie szukać pomocy


HCEZz

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Chciałbym się spytać zacnej społeczności niniejszego forum o jedną rzecz.

 

Jestem programistą którego dopadła chyba wczesna geriatria, ponieważ postanowiłem w wolnych chwilach robić sobie własną grę.

 

O ile w warstwie kodowej nie potrzebuje specjalnej pomocy, bo posiadam duże doświadczenie i generalnie nie mam problemów, tak w kontekście grafiki 3d jestem noga jak jasna cholera.

 

Dlatego też chciałbym się Was drodzy graficy spytać o miejsce w którym mogę znaleźć osobę do pomocy.

 

Nie chodzi mi tu o dział praca mieszczący się na niniejszym forum, ponieważ jak już wspomniałem grę robię hobbystycznie i nie chce na chwile obecną inwestować kasy w zakładanie studia i użeranie się ze skarbówką.

 

Chodzi mi raczej o coś w stylu freelancer.com gdzie będę mógł napisać czego potrzebuje (np jeden model satanistycznej kaczuszki chaosu z pełnym rigiem) ktoś się do mnie odezwie ile za to chce a ja po przeliczeniu kasy w portfelu będę wiedział czy mnie na to stać czy nie.

 

Jednocześnie zależy mi na jakości pracy. Grę może robię hobbystycznie, ale nie planuje w niej żadnej taryfy ulgowej, dlatego też nie chciałbym po zamieszczeniu ogłoszenia zgłosiło się 5 grafików którzy zamiast satanistycznej kaczuszki zrobią mi katolicką kaczuszkę.

 

Dlatego też prosze Was o pomoc, o informacje gdzie szukać pozytywnych osób do współpracy. Tutaj duży nacisk na słowo "współpracy" a nie pracy, bo aż tyle nie zarabiam aby zatrudnić sobie kilka osób i mieć jeszcze na alkohol:)

 

Dajcie mi znać co o tym myślicie, czy są jakieś miejsca w których łatwiej będzie znaleźć znających się na rzeczy ludzi niż na freelancer.

Jestem otwarty na sugestie i pomysły.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days