Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: [3D] Teczka Pira

  1. #1
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie [3D] Teczka Pira


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej,
    Milion lat minęło odkąd tu postowałem, także czas coś wrzucić co by ludzie nie gadali że "był taki ino umarł"
    Screeny z losowych pracek dla klientów, większości nie moge niestety postować:

    Striker protecta (circa 2014):
    8k triangli z adapterem RIS. Dało by radę korpus zrobić dokładniej, ale czasu brakło. 29h.













    American Classic 870 w wersji long and short:
    6k triangli, jakieś 21 godzin.






    with some lazy postpro:


    Pistol granade launcher (screeny z paintera), jakieś 18h:







    I ammo do niego (pierwszy model który poszedł do paintera, w sumie widać) 6-8h na granat:






    WIP RPD (zjadło jakieś 35H so far, jestem na końcu mapowania LP):
    LP wyszło 25k triangli z pasem amunicji i szynami RIS. Budżet 45h, powinienem się zmieścić +- 5h.
















    I na koniec obrazek - zagwostka:




    Jak kiedyś znajdę chwilę, to pewnie coś wrzucę.

    Przeprowadzam ankietę na temat: dlaczego ten sam zestaw map wygląda różnie w tych 4 środowiskach ;-)

    (PS - tak, Pirat wie ze robie RPD :P)
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Piro ; 08-08-16 o 01:05 Powód: miniaturka
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
    × tak 3 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 1 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  2. #2
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie Mały update

    Tak jeszcze wygrzebałem, p90:







    Model korpusu LP i normalmap bakes osoby trzeciej, niestety musiałem po niej poprawiać, więc nowy mag + bejki tam gdzie się dało bez HP + retex całości by me.
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
    × tak 3 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  3. #3
    Member
    Awatar ArMoor
    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Nowy Sącz
    Postów
    21
    Podziękowania

    Domyślnie

    Elegancko, widać skill w temacie ;) mój faworyt Striker protecta, szkoda, że RPD jeszcze bez tekstur bo imho ma najciekawszą bryłę i najlepiej by się prezentował :)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Aug 2005
    Lokalizacja
    Trójmiasto
    Postów
    349
    Podziękowania

    Domyślnie

    To jest wyborne.

  5. #5
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki, dzięki!
    RPD dłubany jest pół na pół na zlecenie i po godzinach, a że mam jeszcze pare takich projektów, to idzie straaasznie ślamazarnie :(
    Ale LP już skończone, w trakcie mapowania jestem, więc jest nadzieja że w 2016 skończę :D
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

  6. #6
    Member
    Awatar YetoKnight
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    130
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zastanawiałem się, gdzie się podziewasz. Fajnie że wróciłeś i znów wrzucasz pracki ;)

  7. #7
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    A no wróciłem, jakoś tak zatęskniłem za konwersacjami branżowymi w ojczystym języku :-)

    Na tacę poleciało wymuszone doszlifowanie modelu High Poly SCARa który został po macoszemu wymodelowany circa 2012 rok. Sporo geometrii wywalonej, dorobione nowo. Kilka innacurate things jest (baka, mag etc), ale ujdą chyba - całość do TPP leci - jak będzie chwila do podpicuję pod FPP.





    Taki sobie króciutki zabójczy AR. Zawsze miałem słabość do konstrukcji.


    PS.
    Pilnie szukam programisty od Unreala, praca płatna jak najbardziej, ogłoszenie znajdziecie w [praca oferowana] jak zmoderują. Jak ktoś ma kumpla który ogarnia, dajcie namiary ew podajcie dalej kontakt do mnie :-)

    Pozdrawiam,
    A.
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

  8. #8
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2886
    Podziękowania

    Domyślnie

    Posłałem do znajomego info odnosnie unreala.

  9. #9
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wpadł taki modelik, póki co HP:

    Sage Deuce Standard Over/Under 40mm Launcher. Z dodatkowym gripem oraz red-dotem.

    front - accessorized



    back - accessorized



    front - parts view



    back - parts view



    front - red dot only



    back - red dot only



    front - loading



    back - loading

    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

  10. #10
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    Taki HP WIP shotguna, bazowany na remingtonie 870 - robiłem ta konsturkcję już chyba 6 raz, więc postanowiłem zrobic kilka wersji 'na przyszłość' - w planach jeszcze jedna, totalnie tacticool wersja.

    Front Perspective 1:



    Front Perspective 2:



    Back Perspective 1:



    Back Perspective 1:




    PS
    Dzięki za przekazanie znajomym cynku o poszukiwaniu programisty unreala, myślę że ktoś z max3d.pl się nawinął przy okazji :-)
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •