Skocz do zawartości

New Order Stormtrooper(Postać 3d)


boni0

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Czas w końcu coś wrzucić na to forum i zacząć się trochę udzielać;) Miało być to szybkie ćwiczenie, kończące się na wymodelowaniu hełmu w 3ds. Ostatecznie wszystko się rozrosło i postanowiłem zrobić całe popiersie ,oświetlić studyjnie i dodać trochę grandżu ;) Sporo się nauczyłem na tym projekcie, mam nadzieję ,że się wam spodoba.

 

Artstation: https://www.artstation.com/artwork/6e63W

Pełna wersja:

https://mega.nz/#!RtMTEKJJ!A_8HmyR7wB7HtciLHN9ax8DW9f1tam6AXBP8cJhHrOE

 

 

michal-bonczyk-new-order-stromtrooper-uploadsquare.jpg?1474199138

 

 

michal-bonczyk-1.jpg?1474201575

 

 

michal-bonczyk-2.jpg?1474201584

 

 

michal-bonczyk-4big.jpg?1474201597

 

 

michal-bonczyk-3.jpg?1474201588

 

 

michal-bonczyk-6.jpg?1474201617

 

 

michal-bonczyk-5.jpg?1474201614

 

 

michal-bonczyk-8.jpg?1474201622

 

 

michal-bonczyk-7.jpg?1474201619

 

 

michal-bonczyk-wireframe.jpg?1474202060

 

 

[video=youtube_share;_onAdNFMenI]

Edytowane przez boni0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chodzi o tekstury to wykorzystałem nową metodę z użyciem Vray triplanar tex. Używam też kompozytowych map w których łącze warstwy klasycznych, czarno-białych mapy z mapami proceduralnymi. Blend material też poszedł w ruch :) Dzięki takiemu podejściu materiał można łatwo zaaplikować do innego modelu, nie jest konieczny unwrap :D Można tez osiągnąć duży detal bez konieczności stosowania tekstur 8 czy 16 k. Minusem jest to ,że materiały robią się na prawdę skomplikowane i wolniej się renderują. Dodam jeszcze ,że przy tym projekcie unwrap wykonałem wyłącznie na hełmie gdyż dodałem tam krew. Wszystkie teksturki i alfy wykonałem w PS.

 

Z mniej technicznych spraw to podstawą jest referencja i to jak jej używasz. Trzeba rozbić ją na czynniki pierwsze(oddzielić niedoskonałości powierzchni o dużej i małej częstotliwości, plamy, rysy, zabrudzenia itd) podobierać lub wykonać odpowiednie tekstury i na koniec zawrzeć wszystko w mapie kompozytowej :) Powodzenia!

 

Aha! Świetne overlay textures znajdziesz tutaj https://www.poliigon.com/ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności