Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: [wip] Pierwszy prop

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Nov 2016
    Postów
    11
    Podziękowania

    Domyślnie [wip] Pierwszy prop


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej

    Robie pierwszego propa - swieczke : )

    Wrzuce koncowe foto :)

    rice - To ma trafic do niczego - hobby i tyle, a retopo nie robilam wiec nie zajmie mi 5 minut
    W sumie to inaczej - to ma trafic do unreala, ciekawi mnie jak bedzie wygladalo. Dzieki za info

    Boris - dzieki za porade i linki , pytan juz nie bedzie;)

    asdf - dzieki za linki

    Udalo sie, poki co bez materialow, ta swieczke hi poly to wrzuce do gablotki z innymi przedmiotami - w progresie
    wolno idzie:)
    Burger test - oczywiscie bez materialow: D
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Burger_Test.png
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	403.9 KB
ID:	102940   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	01.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	312.3 KB
ID:	102925   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	42_02.jpg
Wyświetleń:	40
Rozmiar:	76.4 KB
ID:	102795   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	41_01.png
Wyświetleń:	42
Rozmiar:	461.2 KB
ID:	102794  
    Ostatnio edytowane przez Momiko ; 04-12-16 o 23:41

  2. #2
    Member
    Awatar rice
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    1013
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie wiem co ty kombinujesz ale wyglada to jak jakis handpaint. Do czego to na trafic? Walczenie z retopo tego czegos to jakies 5-10min.

  3. #3
    Member
    Awatar Boris
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    379
    Podziękowania

    Domyślnie

    mozesz nalozyc subscatter na te swieczke. Zobacz film z 3dCoat, tam jest w 1:20 min pokazane o co mi chodzi. Ten material zostaje "wypalony" na texture (uv mape) i mozna go mieszac z koloremw Szopie.

    "Religia powstała, gdy pierwszy oszust spotkał pierwszego głupca." – MARK TWAIN

  4. #4
    Member
    Awatar rice
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    1013
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pytanie "do czego to na trafic" dotyczylo silnika renderujacego ;) To ze sie uczysz wynika z tytulu tego tematu. Nalowanie w zbrushu to strata czasu bo finalnie i tak wszysto trafi do unreala. Zrob retopo, powypalaj mapki i pomaluj w substance painterze. Swieczka jest jak skóra wiec poczytaj o sss. W necie jest dosc sporo informacji jak zrobic pieknie reagujaca skore na swiatlo wiec powinno byc to dosc proste. Good luck.

  5. #5
    Member
    Awatar Boris
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    379
    Podziękowania

    Domyślnie

    Generalnie to ludziom tutaj nie chce sie pisac, wiec nie trac czasu na zadawanie pytan znudzonej gawiedzi, tylko szukaj na wlasna reke np. na stronie 3dmotive.com

    Zobacz moze ten, facet pokazuje caly proces tworzenia propsow ;)
    http://3dmotive.com/series/stylized-...-maya/295/2716
    "Religia powstała, gdy pierwszy oszust spotkał pierwszego głupca." – MARK TWAIN

  6. #6

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •