Podziękowania Podziękowania:  0
× nie × nie:  0
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Wiz: Exteriors FStorm render

  1. #1
    Member
    Awatar PMstudio
    Dołączył
    Jun 2015
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie Wiz: Exteriors FStorm render


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Cześć!

    Przedstawiamy kilka obrazków domów z zewnątrz wykonane przy pomocy FStorm renderer.
    Wcześniej testowaliśmy go we wnętrzach teraz przyszedł czas na exteriory.













    Pozdro!
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mini.jpg
Wyświetleń:	37
Rozmiar:	78.6 KB
ID:	102730  

  2. #2
    Member
    Awatar Endemi
    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    34
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wygląda to naprawdę dobrze, 1 najlepsza ale duża pewnie w tym zasługa trochę innej kompozycji.

    możecie coś więcej napisać o sprzęcie użytym/czasie renderowania/natywnej rozdzielczości?
    FStorm zagościł już u was jako stały element workflow-u czy jednak czegoś wam jeszcze w nim brakuje przy renderowaniu exteriorów?

  3. #3
    Member
    Awatar Pawelkos
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    UK
    Postów
    1765
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo landej wizki, super swiatelko. Ja rowniez z checia uslyszalbym troche technikaliow:) Sporo tam roznorakiej roslinnosci, wiec zastanawiam mnie ile VRAMU maja karty na jakis to renderowaliscie i jaka byla docelowa rozdzialka. Czy oswietlane? Mozecie pokazac tez raw render powiedzmy czwartego obrazka od gory?

    Dzieki:)

  4. #4
    Member
    Awatar PMstudio
    Dołączył
    Jun 2015
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Endemi, Pawelkos- Dzięki za komentarze !
    Docelowo wszystkie ujęcia powyżej były renderowane w rozdzielczości 2000px(dłuższy bok). Czasy to oczywiście w zależności od materiałów, tam gdzie było dużo translucency, czy displace trwało to dużej. Mniej więcej od 30-50 min. Dwa ostatnie obrazki były liczone na 4x Titan X Maxwell, zaś pozostałe na 2x Titan X Pascal, które przyszły do nas ostatnio i chcieliśmy sprawdzić ich moc, prędkość ładowania się sceny do pamięci karty. Przy pierwszym i drugim ujęciu Titan X Pascal ładował o wiele szybciej co jest dużym plusem dla nas. Sceny pobierały od 8gb do 10gb. Można by było zejść z użyciem pamięci, np. po przez instance czy resize textur, jednak woleliśmy je trochę pomęczyć i wykorzystać jak najbardziej. FStrom cały czas się rozwija i coraz przyjemniej się w nim pracuje. Przy mniejszych komercyjnych projektach jest naprawdę spoko, ale przy naprawdę dużych scenach bezpieczniej jest nam używać Corona lub Vray.
    Sceny oświetlane w zależności od tego jaki efekt chcieliśmy uzyskać, czasami Sun&Sky, czasami HDRI (np. 4 obrazek HDRI a 6ty S&S).
    Poniżej raw, ale na szczęście FStorm ma fajną kontrolę barw, kontrastów i gammy, przez co nie trzeba dużo postprodukcji.



    Pozdro!

  5. #5
    Member
    Awatar blazejbobek
    Dołączył
    Nov 2015
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    115
    Podziękowania

    Domyślnie

    Całość wygląda super, a dwa pierwsze ujęcia to w ogóle ŁAŁ :)
    Behance|| Rockstar Wonderland - moja książka online

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Sep 2004
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    17
    Podziękowania

    Domyślnie

    No czuć moc kart - pięknie :)
    pierwsze dwa z głębią ostrości wow
    w pozostałych mi jej brakuje

  7. #7
    Member
    Awatar Reynevan
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    626
    Podziękowania

    Domyślnie

    Czy ten FStorm jest darmowy?
    Jakoś nie mogę znaleźć informacji o cenie.

    Rendery robią wrażenie ;)

  8. #8
    Member
    Awatar skalpel3d
    Dołączył
    Apr 2013
    Postów
    2560
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Reynevan Zobacz posta
    Czy ten FStorm jest darmowy?
    Jakoś nie mogę znaleźć informacji o cenie.

    Rendery robią wrażenie ;)
    Darmowy bo jest na razie w wersji beta dla maxa

    Pierwsze dwa ujęcia naprawdę super szczególnie makro dla niego front, pozostałe niczym nie porażają ewidentnie odstają poziomem od pierwszych dwóch ujęć, trawniki w formie kupkowej są totalnie nierealistyczne i wymagające poprawy
    Ostatnio edytowane przez skalpel3d ; 19-11-16 o 22:08
    " Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać."
    "Jesteś kobietą, o której mężczyzna może tylko marzyć. Moją, tylko moją winą jest, że nie mam natury marzyciela."
    " Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze."


  9. #9
    Member
    Awatar PMstudio
    Dołączył
    Jun 2015
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarze !

    Tak, FStrom jest darmowy.
    To prawda, dwa pierwsze rendery mogą wyglądać znacznie lepiej, może dla tego, że trochę więcej czasu nad nimi siedzieliśmy.
    Pozostałe trochę słabiej wyszły, ale następne powinny być znacznie lepsze, będziemy wiedzieć na co zwracać uwagę.

    Tak, aby nie zaśmiecać forum nowymi postami, podsyłamy jeszcze kilka ujęć wnętrza.







    Pozdr!
    P&M

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •