Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Teczka - Positive

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Apr 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    37
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka - Positive


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Takie stare radyjko wymodelowane według konceptu znalezionego na ArtStation :)
    W ramach ćwiczenia texturowania.

    Podpowiedzi mile widziane.
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Positive100 ; 27-02-17 o 16:32

  2. #2
    Member
    Awatar Artist
    Dołączył
    Oct 2016
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    12
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witaj,

    pokazałbyś mi mapki i UV tego modelu?

    W momencie kiedy rozkładasz mapkę pod Substance paintera robisz ja automatycznie czy rozkładasz semami :D? Jest to chyba ważne nie jestem pewien czy odchodzi się od tego żeby ja rozkładać jak można wszystko w substansie zrobić i w miarę możliwości na layerach poprawić.

  3. #3
    Member
    Awatar ManInBlack
    Dołączył
    Nov 2016
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Co do strony technicznej ciężko mi się odnieść, ale jeśli chodzi o aspekt wizualny to bardzo mi się podoba :)
    Are you ready for #FroggoChallenge? - www.froggo.eu
    Play Froggo! https://play.google.com/store/apps/d...damgraf.froggo

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    108
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ładny model, pokaż proszę siatki. Na siłę można się przyczepić do gałek chromowanych/metalowych. Jak dla mnie zbyt połyskliwe są względem całości. Ale to tak naprawdę się już czepiam.

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Apr 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    37
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za opinie. Faktycznie z tymi gałkami trochę walczyłem. Sugerowałem się konceptem, ale nie mogłem się zdecydować czy to plastik czy metal... Wrzucam screen'a siatki. W wolnej chwili podrzucę też mapki.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    108
    Podziękowania

    Domyślnie

    To jest pytanie, nie zarzut. Dlaczego walce [gałki i nie tylko], zbudowane są na trójkątach, a nie na prostokątach [boki], a lico na trójkątach? Boki chromowanej obudowy również. Czy to źle jak pracuję na czworokątach i trójkątach?

  7. #7
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    198
    Podziękowania

    Domyślnie

    gigant84 - w silniku gry ostatecznie wszystko jest na trójkątach. Pracować możesz na quadach i trisach, ale trzeba mieć na uwadze, że ostatecznie wszystko będzie zamienione na trisy. W związku z tym, przed wypalaniem mapek (normalmapy w zasadzie) warto użyć wersji z samymi trójkątami.
    Szukam pracy - freelance
    Gameartowa teczka
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    108
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wystarczy przy eksporcie pliku do OBJ. zaznaczyć w opcjach "trójkąty"? Czy muszę tą siatkę ręcznie przerabiać na trisy? Bardzo dziękuję za pomoc.

  9. #9
    Member

    Dołączył
    Apr 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    37
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ja właśnie zaznaczam tą opcje już przy samym eksporcie.
    PS. Ten model cały składa się z trisów, tam na bokach też, tylko na screenie nie bardzo to widać. :)

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Apr 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    37
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kolejny props, wyszło coś koło 330 trisów. Tekstury 2k


Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •