Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Postac3d: HacTao

  1. #1
    Member
    3D Award 3D Award
    Awatar RK
    Dołączył
    Jun 2003
    Postów
    2314
    Podziękowania

    Domyślnie Postac3d: HacTao


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Strasznie dawno mnie tu nie było- witam koleżeństwo ponownie. Taki mi się stworzył ludek. Blender+3dCoat, PBR. Szykowany pod Unreal, poniżej 20 000. W tej chwili- jak widać- baza kolorów i kształtów ustawiona, pora na detal typu linie blach, odrapania, okopcenia, napisy eksploatacyjne itd.
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	HacTao.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	79.7 KB
ID:	103014   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	HacTao 00.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	81.8 KB
ID:	103012   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	HacTao 01.jpg
Wyświetleń:	87
Rozmiar:	142.2 KB
ID:	103011  

  2. #2
    Member
    Awatar Piro
    Dołączył
    Aug 2006
    Postów
    284
    Podziękowania

    Domyślnie

    early HL2 - bardzo, propsuje. Tylko geometria przy biodrach ikołnieżu straaasznie gęsta, nie wiem czy potrzebna taka. No i czarne/ciemne tekstury ni ewyglądają dobrze, bo mało co widać. Trochę jaśniejsze + czarne akcenty byłyby lepsze IMO - no chyba że to kwestia oświetlenia.
    For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

  3. #3
    Member
    3D Award 3D Award
    Awatar RK
    Dołączył
    Jun 2003
    Postów
    2314
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki stary. Tak, światło swoje zawiniło, ale też rzecz w tym, że chcę mieć z czego odrapywać w detalach. Ot- kaprys tak naprawdę. Jakieś drobne, czerwon...awe akcenciki, napisy eksploatacyjne i myślę że będzie w miarę ok.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •