Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: EXTERIOR: Kraków, Cieślewskiego 7A Arch-Viz

  1. #1
    Member
    Awatar Shomps
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie EXTERIOR: Kraków, Cieślewskiego 7A Arch-Viz


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam, podsyłam moją najnowsza wizke wykonaną w Blenderze i PS. Renderowane w Cyclesie na GTX TITAN 12GB, czasy renderów to około 8 - 15 godzin na obrazek.










    Pozdrawiam.
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	thumb.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	70.3 KB
ID:	103102  

  2. #2
    Member
    Awatar stormwind
    Dołączył
    Apr 2007
    Postów
    759
    Podziękowania

    Domyślnie

    Klimat i kolory cukierkowe, ale są spoko, tylko ludzie mają po 2,20 wzrostu a krawężniki zatrzymałby by inwazję w Normandii.
    Generalnie wizualizacje architektoniczne lepiej prezentują się w dwuzbiegowej perspektywie.
    Podziękowania Shomps podziękował

  3. #3
    Member
    Awatar skalpel3d
    Dołączył
    Apr 2013
    Postów
    2543
    Podziękowania

    Domyślnie

    kolorystyka okrutna ale zapewne życzenie klienta. natomiast przyczepie się o kadrowanie ujęć to juz nie pierwszy twój eksterior i pora by była nad tym popracować architekturę lepiej się pokazuje dając kamerę na poziomie 80-120 cm z szerokokątnym obiektywem 22-27 mm. shadery na budynku są makietowe tynki nie są takie gładkie jakiś bump by je wybitnie urozmaicił, Czarne pnie drzew zjadło ci mapowanie czy przegiąłeś z postprodukcja. co do ludzi jeśli masz problem ze skalowaniem w poście wstaw sobie duszki na plejnach z opacity zachowując proporcje obrazka zgodnie z wzrostem ludzi umieszczanych potem w poście ładnie zeskalujesz sobie wstawki i dopracujesz sobie ich tonacje i kontrasty bo to u ciebie tez leży. Materiał szyb lustra nie wygląda zbyt ciekawie i na koniec ujecie wieczorne za intensywne światła wewnątrz i zbyt równomierne lepiej dać jedno światło na kilka pomieszczeń aby otrzymać fajny efekt zanikania oświetlenia szczególnie ze wewnątrz nie masz zapewne drzwi Cycles jeśli chodzi o czasy renderowania przeraził mnie nie wyobrażam sobie trzaskać na nim formatów A3 300/600 dpi zmień silnik do renderowania bo sie zamordujesz przy większych formatach
    " Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać."
    "Jesteś kobietą, o której mężczyzna może tylko marzyć. Moją, tylko moją winą jest, że nie mam natury marzyciela."
    " Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze."

    Podziękowania Shomps podziękował

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Aug 2016
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    30
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ten czas renderingu to jakiś dramat - nie denerwuje Cię to ? Wychodzi na to, ze przy tych 4 ujęciach w najgorszym wypadku rendering zjadł Ci 32godziny, masz 1,5dnia straconego na render.

    Co do wizek - przydałyby się zaokrąglenia na krawężnikach/ścianach, podziały, tekstura chodnika zdecydowanie za duża, widać to szczególnie na ujęciu z góry.
    Podziękowania Shomps podziękował

  5. #5
    Member
    Awatar Shomps
    Dołączył
    Aug 2011
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki skalpel3d za te hinty, szczególnie jesli chodzi o te "duszki" i swiatła w ujęciu nocnym. Co do kadrowania to dostałem od klienta plik w blenderze wraz z osadzonymi już kamerami i miałem tego nie zmieniać. Jesli chodzi o silnik Cycles to narazie jedyne na co mnie stać . Co do pni, to faktycznie musze materiał poprawić bo jest zaciemny a przy poscie robi się totalnie czarny.

  6. #6
    Member
    Awatar balolo
    Dołączył
    Sep 2015
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    Poza wszystkimi innymi rzeczami zwróć uwagę na okna. Coś tam powstawiaj. Ja na etapie modelowania okien dodaję rolety (zwykłe plany) i za oknami dodatkowo plany na które potem mogę wrzucać rożne rodzaje firanek/zasłon. Geometrii praktycznie nie przybywa. Roboty też niewiele a na koniec okna są zróżnicowane i żywe. To nie musi być wyraźny efekt. Wystarczy że widać, że coś tam jest.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •