Skocz do zawartości

Komputer 10.000zł +/-


piotrkujko

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Jak w tytule, na nowy sprzęt chcę przeznaczyć plus minus 10.000zł.

Wydatek na pewno odczuję, stąd nie chciałbym popełnić złej decyzji w zakupie:)

Głównie korzystam z Zbrusha, gdzie pracuję na ciężkich scenach, więc pierwsze o czym pomyślałem to wpakowanie w sprzęt 64GB RAMu. Dalej, w końcu chciałbym wziąć się za porządny render postaci i tutaj się waham, czy przerzucić się na render GPU i wpakować w obudowę dwie karty graficzne (myślałem o 2x GTX1070) z cztero-rdzeniowym procesorem, czy pozostać przy renderze CPU i kupić albo super wydajną cztero-rdzeniówkę, albo sześcio-rdzeniówkę, zależnie z którego zestawu wyciągnąłbym więcej. Standardowo do tego dobre chłodzenie, obudowa, SSD.

Może widzieliście gdzieś już gotowy zestaw, który pasowałby pod mój budżet ?

Nie znam się szczególnie na hardwarze, bardzo proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sid36 dobrze abyś się jednak określił na czym chcesz renderować czy na cpu czy na gpu różnica cenowa w procesorach i płytach głównych pomiędzy 4 a 6 + rdzeni jest odczuwalna dla budżetu lekko 1000 +pln zależnie od procesora. Natomiast co do propozycji sprzetu napisz do http://www.gpucomputer.pl dobiorą ci ofertę do finansów i pracy jaką konkretnie wykonujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek3d to i tak cena ZEN AMD będzie zbliżona do ceny 6 rdzeniowca od intela bo juz jest mowa o kwocie 400-500 Dolarów za procesor oby się tylko potwierdziła ta wydajność na poziomie i7 6900k, dwa dosyć niciekawie wygląda sprawa pamięci płyty pod am4 maj tylko 4 sloty a to wynika że niestety nie będzie pewnie większej obsługi niż 64 gb pamięci przez procesor

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach