Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Płynne przejście, hard surface

  1. #1
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    128
    Podziękowania

    Domyślnie Płynne przejście, hard surface


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Cześć,

    Mam problem, wszystko opisałem na screenie. Proszę o pomoc


  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    546
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie jestem specem od polymodelingu, ale tam gdzie masz problem to sie wydaje, ze cos sie popuslo po chamferze. Po lewej stronie na takim samym ksztalcie masz plynnosc linii, a po prawej sie wydaje, ze tam trojkat jakis sie zrobil. Albo po prostu mam cos nie tak ze wzrokiem :P

  3. #3
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    128
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jest zaznaczony Quad Chamfer,


  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    546
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie znam Maxa, chodzi mi o to, ze po lewej tego trojkata Ci nie tworzy chyba ;)

  5. #5
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    128
    Podziękowania

    Domyślnie

    @JackTheRippy

    Tak, bo na 1 screenie masz Smoothing Grupy kolorami zaznaczone. Dlatego nie tworzy tego trójkąta bo z lewej nie ma zmiany grupy. No ale po prawej musi być ostrzejsza krawędź dlatego smoothing grupa została zmieniona. I tworzy takie wybrzuszenie, A potrzebuję mieć, ostrzejszą krawędź bez tego wystającego trójkata.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Apr 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    37
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że to kwestia support edgy...

  7. #7
    Member
    Awatar drakul
    Dołączył
    Jan 2007
    Lokalizacja
    OM
    Postów
    285
    Podziękowania

    Domyślnie

    jezeli chcesz miec po prawej zaokraglenie na plaszczyznie duzej jak po lewej to jasne ze musisz miec tam jeden edge loop a nie trzy

  8. #8
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    128
    Podziękowania

    Domyślnie

    Chyba nie do końca się rozumiemy, dlatego wstawię referencje.


  9. #9
    THE EIGHT PASSENGER NOSTROMO
    Awatar 2013
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    ACHERON (LV-426)
    Postów
    1261
    Podziękowania

    Domyślnie

    Źle to modelujesz, powinno być jako osobne części.

    A jeśli chcesz jako całość to kolega @Positive100 dobrze Ci radził.

  10. #10
    Member
    Awatar drakul
    Dołączył
    Jan 2007
    Lokalizacja
    OM
    Postów
    285
    Podziękowania

    Domyślnie

    masz zlą siatkę, najpierw zrob dobra topologie, a chamfery i zaglebienia zostaw na koniec. przyjrzyj sie jak ten czarny element wchodzi na czerwony i jak jest zaokrąglony rog na czerwonym elemencie. samymi chamferami tego nie zalatwisz
    Podziękowania marekkonieczny podziękował

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •