Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Teczka 3D: Shading/Lookdev - Sroka8888

  1. #1
    Member
    Awatar Sroka8888
    Dołączył
    Oct 2007
    Lokalizacja
    Kraków/Warszawa
    Postów
    268
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka 3D: Shading/Lookdev - Sroka8888


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Trochę rzeczy niekomercyjnych:
    Szlifowanie wszystkiego od modelów (uv,po dobre normalki ) subdiv , itp... po prawidłowe tekstury w PBR metalic roughness i PBR specular roughness po shadery Alsurface/ Indigo aż na kadrach i compo i gradingu kończąc.
    Soft: Maya, Max, Cinema4d, Vue, Agisoft, Arnold, Indigo, Nuke, Photoshop , Nik Color Efex, Substance Painter, Quixel ...
    Modele: Darmowe do nie komercyjnych zastosowań, zakupione, Envy od 0 robione proceduralnie
    Tekstury: 100% od początku robione od nowa.
    Shadery: Alsurface/ Indigo (Diff+Spec +Coating )
    Światło: HDR
    Kadry ręcznie.
    Compo PS+NIK+NUKE

    Kierunek Realizm i przyjemny obrazek dla oka.

    W międzyczasie będę tu coś dorzucał coś nowego.

































    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	samll.jpg
Wyświetleń:	20
Rozmiar:	47.5 KB
ID:	103435  
    http://www.behance.net/Sroka8888
    http://sroka8888.cgsociety.org/gallery/
    × tak 2 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 13 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    569
    Podziękowania

    Domyślnie

    ucz mnie prosze ;o

    Ogolnie to juz wymiotuje digital emily, bo jest wszedzie, ale Ty zrobiles to zajebiscie ;)

  3. #3
    Los Modeleros
    Srebrna Galeria
    Awatar Loozack
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zgierz, k/Łodzi
    Postów
    3792
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jedyne do czego bym się doczepił to to, że nie wrzuciłeś więcej ;) Miażdżysz panie, miażdżysz.

    Pozdrawiam.
    :: www.vertexophobia.com / Portfolio ::
    the cure is here

  4. #4
    Member
    Awatar Nathanielxd
    Dołączył
    Oct 2010
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    242
    Podziękowania

    Domyślnie

    No zbieram szczene z podłogi. Mega realistyczne te materiały. Szacun.

  5. #5
    cyberhipis

    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1393
    Podziękowania

    Domyślnie

    Czapki z głów!
    Jak zrobiłeś tą planetę?

  6. #6
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    141
    Podziękowania

    Domyślnie



    Z chęcią usłyszę coś więcej o etapie tworzenia.

  7. #7
    Koło wzajemnej adoracji?
    Awatar Loki
    Dołączył
    Jun 2006
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    2263
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak na moje niekształcone oko - świetne to jest!
    Pytanie zadam choć odpowiedź pewnie znam ("różnie":D) - z Twojego doświadczenia, ile czasu zajmuje Ci opracowanie od początku (tzn. od "czystego modelu") do końca (finalny render bez samego renderowania) takiego modelu np. tego hełmu? Z czystej ciekawości.
    .::Warsztat Graficzny:wizualizacje architektoniczne::.
    Moje modele na TurboSquid:Graphic Workshop models on TurboSquid

  8. #8
    Member
    Awatar medwed
    Dołączył
    Aug 2010
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    134
    Podziękowania

    Domyślnie

    Loozack -Zobacz Emilkę po przeróbce https://www.artstation.com/artwork/laQda

  9. #9
    Member

    Dołączył
    Jul 2009
    Lokalizacja
    Longford, Irleand
    Postów
    79
    Podziękowania

    Domyślnie

    swietne prace!

  10. #10
    Member
    Awatar Sroka8888
    Dołączył
    Oct 2007
    Lokalizacja
    Kraków/Warszawa
    Postów
    268
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki wszystkim za miłe słowa.
    Planeta + teren pod nią to 100% VUE , jest masa różnych tutków jak to zrobić. Teoria do tego jest , reszta to już kwestia waloru,światła,kadru materiału, skali itp... tak by wszystko grało ze sobą.

    Co do hełmu to za darmo możesz sobie go pobrać z strony Quixela do nauki materiałów . Także model masz ma on normalkę ( subdiv na nim robi błędy wiec odradzam - trójkąty) to do substance - jak już ogarniasz to 2-3h max wypalasz mapy / robisz scenkę 1 materiał na całość szukasz światła w HDR + kadru (1h max) render - na GPU to 5-10 sek masz prawie odszumione - zostawiasz na 2-5 min na FHD i masz. 5 min serio . Emili to 10min na CPU , HULK ma bardzo dużo indirectów to na 15min na gpu na 2k po wysokości . a potem zabawa z CC w ps i koniec.

    Ostatnio na Fb wrzuciłem animacje chodu Adama z Unity w HD poświecone HDR - 15 sek na ramkę GPU. Z dofem i MB.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •