Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Teczka - 3DGE

  1. #1
    Member
    Awatar 3DGE
    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    4
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka - 3DGE


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Siemka! Chciałbym poddać ocenie mój ostatni projekt enviro. Najbardziej zależy mi na opniach nt. modeli, drogę, góry i piach zrobiłem tylko tak, by nie było nadmiernej pustki. Oświetlenie wiem - klęka ale tak jak mówiłem, zależy mi na modelach :).

    Modele: 3ds Max
    Tekstury: Substance Painter
    Silnik: UE4

    Kilka modeli wrzuciłem na Sketchfaba - KLIK. Największy budynek nie chciał się zmieścić :/.





















    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	twilight_2_m.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	58.1 KB
ID:	103773  
    Ostatnio edytowane przez 3DGE ; 18-04-17 o 14:34

  2. #2
    Member
    Awatar 3DGE
    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    4
    Podziękowania

    Domyślnie

    Toksyczne beczki (pozdro dla kojarzących logotypy :P)

    Modele: 3ds Max
    Tekstury: Substance Painter
    Silnik: Marmoset Toolbag







    - - - Połączono posty - - -

    Bojler v2

    Model: 3ds Max
    Tekstury: Photoshop
    Silnik: Marmoset Toolbag








  3. #3
    Member
    Awatar 3DGE
    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    4
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mur

    Model: 3ds Max, Zbrush
    Tekstury: Adobe Photoshop, xNormal
    Silnik: Marmoset Toolbag

    Wzorki niestety trochę się powtarzają :/














  4. #4
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    198
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pozbieraj więcej refek. Spróbuj jak najdokładniej odwzorować jakiś obiekt (może coś co masz pod ręką, żeby sobie dokładnie pooglądać). Wygląda, że masz braki na poszczególnych etapach, posiłkuj się tutorialami, zwłaszcza tekstury mogłyby być lepsze.
    Szukam pracy - freelance
    Gameartowa teczka
    Podziękowania 3DGE podziękował

  5. #5
    Member
    Awatar 3DGE
    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    4
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki! :) A mógłbym prosić o konkrety? Chciałbym nadrobić braki o których wspominasz. Uważasz, że tekstury są za bardzo rozmazane, są zbyt jednolite, nie mają wystarczających odbłysków? Może coś innego? Ciężko po ogólnikach się zorientować co wymaga największej uwagi przy następnych projektach :/. Pozdrawiam :).

  6. #6
    Member
    Awatar Jedaith
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    198
    Podziękowania

    Domyślnie

    Szczerze mówiąc brakuje wszystkiego po trochu. :) Jak chcesz mieć dobry start do teksturowania, musisz mieć dobry model z dobrze wypalonymi mapami. Standardowo przygotowuje się model highpoly i wypala się tekstury na low-poly. Polecam chociażby ten tutorial, gdzie cały workflow jest pokazany.
    https://www.youtube.com/playlist?lis...5958D31D8D30C7

    Jeśli chciałbyś dostosować tekstury do najnowszych standardów (PBR) wystarczy poczytać:
    https://www.marmoset.co/posts/basic-...sed-rendering/
    https://www.marmoset.co/posts/physic...d-you-can-too/
    https://www.marmoset.co/posts/pbr-texture-conversion/


    Trochę previous-gen, ale bardzo trafne ujęte niektóre aspekty:
    http://www.cgsociety.org/index.php/c...s_of_texturing


    Staraj się każdy obiekt "rozłożyć" na materiały z jakich jest zrobiony. Zwróć uwagę, ile uwagi jest poświęcone na zebranie refek i analizę "bazy" materiałów w danym obiekcie.Tak jak poniżej:
    https://www.marmoset.co/posts/complex-material-setup/
    Szukam pracy - freelance
    Gameartowa teczka
    Podziękowania 3DGE podziękował

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •