Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Teczka - Notte

  1. #1
    Member
    Awatar notte
    Dołączył
    Jul 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka - Notte


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Mam już założoną teczkę w WIPach i tam też początkowo zamierzałam wrzucić ten projekt. Niby Wszystkie elementy są skończone ale zostawiam sporo miejsca na podrasowanie:) Najpewniej będzie tak ze wszystkimi modelami które znajdą się w tej teczce ponieważ to jeszcze nie czas by za dzieło otrzymywać gratulacje i fejm z niebios :)

    Zachęcam do krytyki.


    A o samym projekcie. Głównie posłużył mi do nauki wypalania i teksturowania, wcześniej zajmowałam się raczej organikom dlatego tym bardziej jestem ciekawa co tutaj przeczytam. Wymodelowane w 3ds max, tekstury w SP2 tam też na szybko wyrenderowane. Finalnie trafi do marmoseta.

    Pozdro!

    (concept Andrejs Skuja dla Killzone 3)

    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CCTV_render01.jpg
Wyświetleń:	5
Rozmiar:	77.2 KB
ID:	103858  

  2. #2
    Member
    Awatar JohnnieWooker
    Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie chcę by to zabrzmiało zbyt surowo bo ogólnie to niezła robota zważywszy na to, że to dopiero począteki ale... Teksturka wygląda generycznie, tak jakby powstała w oparciu głównie o generatory Metal Edge Wear i MG Dirt. Brakuje jej urozmaicenia, przemyślanego rozłożenia brudu, większych i mniejszych rys metalu i odprysków farby. Poza tym tak jak zauważono na polycouncie, kamerka korzystniej wyglądałaby gdyby wierniej oddawała koncept. Można by też trochę geometrii zaoszczędzić na kratce z tyłu, bo nie widać za bardzo tych wypukłości, które jak przypuszczam starałeś się podkreślić.

  3. #3
    Member
    Awatar notte
    Dołączył
    Jul 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie

    Lepsza surowa krytyka niż jej brak, chociaż Twojej wcale za surową nie uważam :) Faktycznie wciąż biję się z teksturami, postaram się coś jeszcze z nimi pokombinować. Zastanawiam się czy nie zrobić może klapki w geometrii.

    No i zauważyłam, że nie dorzuciłam tutaj refki...


  4. #4
    Member
    Awatar notte
    Dołączył
    Jul 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej hej :) Wracam z apdejtem. Zrobiłam tekstury od nowa (no, prócz tych które były całkiem ok).
    Nie jestem pewna soczewek. Na concepcie moim zdaniem wyglądają zgrabnie, nie chciałabym się ich pozbywać.
    Jednakże nie jestem pewna czy podołałam przy przenoszeniu ich na model.
    Pracuję w Painterze i użyłam w tym przypadku mapy emissive. Próbowałam je zrobić bardziej szkliste i brudne ale emissive 'pochłaniał' detal który nanosiłam.. Jakieś podpowiedzi jak wygląda workflow w painterze z takimi świecącymi obiektami? Czy może nie jest źle i zostawić tak jak jest?
    Pozdro :)




Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •