× nie × nie:  0
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Scena 3D: Fatałaszki

  1. #1
    Member
    Awatar mały królik
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie Scena 3D: Fatałaszki


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej,
    chciałabym się podzielić moim najnowszym projektem, po dłuższej przerwie powrót do dłubania w Marvelous Designerze.
    Wykończenie Max&Vray.

    C&c mile widziane :)

    Pozdrawiam,
    Ania




    Załączone obrazki Załączone obrazki  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    225
    Podziękowania

    Domyślnie

    Fajne.

    Moje dawne przygody z vrayem i z proba symulowania materialu takiego mniej wiecej jak Twoj, konczyly sie zawsze porazka.
    Mozesz napisac i/lub pokazac jak wyglada Twoj vray mat?
    Z tego co czytalem kiedys to trzeba displacement zastosowac, no wlasnie ale nie mam pojecia.

    Ten taki zamszowy material fajnie Ci wyszedl - wlasni taki kiedys chcialem uzyskac - bez powodzenia.

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    6
    Podziękowania

    Domyślnie

    podoba się, dobra robota

  4. #4
    Member
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Pionier
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3120
    Podziękowania

    Domyślnie

    nie ma lipy :)
    Peter Kolus, CG Generalist / CG Senior artist:
    www.peterkolus.com

  5. #5
    Member
    Awatar mały królik
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za miłe komentarze!

    keajra, po pierwsze cieszy mnie, że widać, że zamsz. Podstawą w robieniu tego typu materiałów jest dla mnie falloff w diffusie (jaśniejszy kolor na krawędziach), tutaj zawsze eksperymentuję z krzywą, po prostu robię pod ujęcie tak żeby ładnie wyglądało :) i drugi kluczowy składnik dla mnie to bump - dość drobny, ale z dużym natężeniem (tutaj 30), wtedy światło się ładnie rozprasza i jest ten efekt miękkości. A potem to już zostają detale według uznania, czyli drobne niedoskonałości, zagniecenia, itp. Przy tej rozdzielczości obyło się bez displacementu.

    edit:
    A i dla zmatowienia roughness duży był 0,8.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •