Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Postać: księżniczka Kiya

  1. #1
    Member
    Awatar Mortus
    Dołączył
    May 2015
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie Postać: księżniczka Kiya


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    W ramach nauki Unreal Engine 4, odtwarzam sobie poziom "The Professor's Lab" z gry MediEvil 2. O samym projekcie nie będę się tutaj rozpisywał, bo nie to jest tutaj istotne. Tak czy siak, w ramach tego projektu tworzę, a właściwie kończę już postać księżniczki Kiyi. Jednak mam wrażenie, że coś jest z nią nie tak. Może ktoś coś doradzi, może coś jest nie tak z anatomią, a może mi się tylko wydaje? W każdym razie - jeśli ktoś ma jakieś wskazówki, to bardzo bym prosił o rady i ewentualne wytknięcie błędów.

    Więcej screenów tutaj: https://www.artstation.com/artwork/ymAq3
    oraz tutaj (sam sculpt, bez tekstur): https://www.artstation.com/artwork/V9w84
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kiya_without_hair2.png
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	343.8 KB
ID:	104005   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kiya_without_hair.png
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	391.2 KB
ID:	104004  
    Ostatnio edytowane przez Mortus ; 02-06-17 o 12:51

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1078
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej,

    Mogłeś wrzucić wersję z Artstation - lepiej się prezentuje.
    Dla mnie nie tak są monotonne włosy, tak jakbyś użył wszędzie tego samego plane'a.
    Do tego bandaże. Może zrób na to osobny obiekt lub trochę wymodeluj tą krawedź, bo tak jak jest wygląda b. źle. (przejście ze skóryna ciuchy)
    Tekstura na butach za duża jak na skóry. Może mniejsza skala trochę?

    Z buzi ładna, oczy ładne i propsy też :D

  3. #3
    Member
    Awatar Mortus
    Dołączył
    May 2015
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ok, spróbuję powalczyć z tymi bandażami. Chodzi o to, że przejście jest zbyt płynne, zbyt miękkie krawędzie? Butami też się zajmę, podpatrzę jakieś refki i może inaczej je spróbuję pomalować, zobaczymy. Jeśli chodzi o włosy, to w sumie jest tak jak mówisz, bo mam na teksturze podział tylko na długie i krótkie włosy (grzywka i cała reszta). Nie bardzo mogłem znaleźć sensowne poradniki na ten temat, więc byłbym wdzięczny za jakieś materiały albo linki.
    No i oczywiście dzięki za szybką odpowiedź ;)

  4. #4
    Member
    Awatar Mortus
    Dołączył
    May 2015
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    Poprawiłem trochę te krawędzie bandaży i buty. Z włosami jeszcze się zobaczy.
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kiya_boots.png
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	292.8 KB
ID:	104021   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kiya_without_hair3.png
Wyświetleń:	16
Rozmiar:	377.7 KB
ID:	104020  

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •