× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: [exterior] 4.1.4 House

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    178
    Podziękowania

    Domyślnie [exterior] 4.1.4 House


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,

    Wrzucam projekt zrobiony w czasie wolnym- ok 2,5 dniówki roboty w sumie.
    Chciałem podziałać z forest color ale coś niebardzo to widać.

    max, vray, ps

    https://image.ibb.co/gw8NEa/01b.jpg

    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	01a_small.jpg
Wyświetleń:	53
Rozmiar:	157.2 KB
ID:	104128  
    Ostatnio edytowane przez mitic ; 11-07-17 o 17:42

  2. #2
    Member
    Awatar JonJoan
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie

    Kurcze. Pytowe. W porównaniu z tym co ja robiłem- niebo a ziemia (i napewno nie zajmowało mi to 2,5 dnia). Dużo szczegółów, bardzo ładny, czysty render.

    Z chęcią zobaczyłbym więcej Twoich prac.
    Podziękowania mitic podziękował

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajny klimat. Wygląda bardzo realistycznie. Co bym z pewnością poprawiła to zwiększenie subdivs, bo trochę za dużo szumu jest na renderze. Przydałby się delikatny glare ale tylko przy lampach, z pewnością dodało by to efektu i wzmocniło klimat, teraz światła są zbyt ostre. Mapowanie na deskach - teraz jest zbyt powtarzalna tekstura, użyłabym modyfikatora Unwrap UVW, który o wiele lepiej się sprawdza, przy deskach kiedy masz jednolitą teksturę, niż podstawowy UVW Map.
    www.eldesign.com
    www.behance.net/ewelinael
    Podziękowania mitic podziękował

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    178
    Podziękowania

    Domyślnie

    dziękuję za komentarze, jak znajdę czas puszczę na wyższych samplach. teraz diffuse nie ma szumu, wychodzi on na kanałach odbić
    do desek chyba wystarczyła by multitextura żeby je zróżnicować

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    178
    Podziękowania

    Domyślnie

    zrobiłem próbę coroną.. MEGA długo trwał render- do noise 2,5 %..jakieś 5,5 h (ale nie znam się na coronie, pewnie coś źle robiłem..)
    i dziwne spotlajty wyszły- takie kopułki..-ktoś coś mi podpowie?


    https://image.ibb.co/ks4qa6/1.jpg

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •