Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Scena 3d: Imagination

  1. #1
    Member
    Awatar odnetniN
    Dołączył
    Jun 2006
    Postów
    500
    Podziękowania

    Domyślnie Scena 3d: Imagination


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej przedstawiam scene robiona w wolnym czasie.

    Soft: 3ds max, Vray, Ornatrix
    PS: Zrobiona jest tez prosta i krotka 5 sek animacja jak chlopak gra na joyu (ak sie wyrnederuje to pokaze).
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	OldRoom_min.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	321.4 KB
ID:	104151  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    211
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ogolnie ++

    I podoba mi sie.

    Jednak praca bardzo nie rowna - sa aspekty bardzo, ale to bardzo dobre (jak niektore shadery, futro/wlosy), ogolnie realizm niektorych elementow, a z drugiej poza juz samym nudnawym swiatlem zbyt proste modele gdzieniegdzie czy tekstury itd itp.

    Tak czy siak bardzo fajna sprawa!

  3. #3
    Member
    Awatar odnetniN
    Dołączył
    Jun 2006
    Postów
    500
    Podziękowania

    Domyślnie

    keajra: dzieki, u mnie to dosc czesto sie powtarza ze jest spadek jakosci w nie ktorych miejscach :D moze to byc spowodowane zmeczeniem materialu.
    Wrzucam jeszcze druga wersja z postpro, ktore zapronowal mi kumpel.



    pzdr.

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    79
    Podziękowania

    Domyślnie

    piewsze wrażenie- super:)

    mam nadzieję konstruktywne komentarze- co odstaje/ zwraca uwagę po dokładniejszym oglądnięciu:
    -grzbiet stopy mocno spuchnięty
    -to samo góra uda- jak u oddanego kolaża ;)
    -ten prosty odcinek kabla od listwy zasilającej
    -frędzle dywanu
    -ta 'antenka' na lewo od głowy chłopca - co to jest??
    -za szerokie plecy chłopca- od łódki z niebieskim żaglem pod pachą, łódki z czerwonym żaglem a słońcem w dół w lewo i symetrycznie z drugiej strony- powinien być szerszy w barkach , nienaturalnie wygląda to wypłaszczenie
    -ziarno na listwie
    -pufa- 'zadarta' krawędź brzegu na przejściu między pionowymi bokami a siedzeniem, idealna pozioma równa linia tej krawędzi
    -pufa- nienaturalne wybrzuszenie poduchy- może jakiś guzik/ pikowanie pośrodku+ zmarszczki/ ściągnięcie materiału do tego guzika
    -kolorowa piżama trochę za mocno się wybija od reszty- albo przygasił bym piżamę, albo trochę więcej światła na sofę
    -rama obrazu płaska jak plane z texturą
    -taśma klejąca którą jest przyklejona kartka z packmanem jest kontynuowana na tv czy nie? z lewej jakby troche widac ale z prawej raczej nie?
    -jakaś kreska? na renderze na lewo od ramion chłopca i poniżej lewej strony głowy? region render??
    -bardzo masywna podstawa lampki w prawym górnym rogu, nie proporcjonalna do reszty lampki

    ogólnie bardzo fajne, takie kwestie jak zwłaszcza kabel niepotrzebnie psują efekt

    w postpro masz światło od okna tak że cień rzuca się na tv.
    a może nawiązać do światła z ekranu przy 'normalnych' grach i skontrastować to z 'grą na kartce'.. dodając 'światło od ekranu' w postaci świecy oświetlające twarz? pełen analog;)
    Ostatnio edytowane przez mitic ; 14-07-17 o 20:55

  5. #5
    Member
    Awatar odnetniN
    Dołączył
    Jun 2006
    Postów
    500
    Podziękowania

    Domyślnie

    mitic: dzieki za obszerny feedback z wiekszoscia uwag sie zgadzam :)

    -"grzbiet stopy mocno spuchnięty" "to samo góra uda- jak u oddanego kolaża" ;)- jak tak teraz patrze to moze faktycznie przesadzilem z gruboscia
    -"frędzle dywanu" tak jak teraz patrze to moglem je troche grubsze zrobic
    -"ta 'antenka' na lewo od głowy chłopca - co to jest??" - tapeta odstajaca :)
    -"taśma klejąca którą jest przyklejona kartka z packmanem jest kontynuowana na tv czy nie? z lewej jakby troche widac ale z prawej raczej nie?" - jest, ale rozumiem skad ta uwaga bo tego nie widac
    -"jakaś kreska? na renderze na lewo od ramion chłopca i poniżej lewej strony głowy? region render??" tak xD

    "a może nawiązać do światła z ekranu przy 'normalnych' grach i skontrastować to z 'grą na kartce'.. dodając 'światło od ekranu' w postaci świecy oświetlające twarz? pełen analog;)" - Myslalem o tym na poczatku, ale zmienilem koncepcje na kartke papieru zeby podbic wyobraznie chlopca.
    Jeszcze raz dzieki za feedback uwagi sa jak najbardziej uzasadnione, przy kolejnych scenach bede zwracal wieksza uwage na takie rzeczy.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    79
    Podziękowania

    Domyślnie

    kartka jest klimatyczna jak najbardziej- jakiś analogowy blask był by nawiązaniem do przejścia na 'analogowy wyświetlacz' ;) lokalizacja świecy na oko- w połowie między głową misia a środkiem ekranu-(odległość w poziomie).. na jakimś drewnianym stołku, tam gdzie cień chłopca i brak detalu w punkcie złotego podziału kompozycji

    co do taśmy to detal, ale właśnie nie widać, jest pewna iluzja że z lewej widać (choć nie na pewno) ale z prawej nie widać już na pewno- mój tok rozumowania był taki że taśma przechodząca z kartki na monitor jest detalem, pozostająca na samej kartce uproszczeniem

    sama grubość frędzli nie wiem czy wystarczy- są odrobinę sztuczne- może zbyt 'solid', tzn wyglądają trochę jak druty pomalowane na szaro/ beżowo
    ale potraktuj to nieco z przymrużeniem oka- 'czepiam się' jak mogę ;) żeby znaleźć coś konstruktywnego

    hmm- teraz focus point wydaje się być między tyłkiem chłopca a pufą.
    wydaje mi się że dobrze było by go skierować na 1/3 od prawej, 1/3 od dołu (tak, świeczka :D)
    Ostatnio edytowane przez mitic ; 18-07-17 o 21:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •