× nie × nie:  0
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Scena 3D: Heroes of stone

  1. #1
    Member
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Pionier
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3121
    Podziękowania

    Domyślnie Scena 3D: Heroes of stone


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej,

    chciałem sie podzielić projektem portfoliowym który niedawno skończyłem wspólnie z fotografem Leo Caillardem (http://www.leocaillard.com).
    Chodziło o podmiane rzeżb ze zdjęć dostarczonych przez Leo na nieco bardziej dziś znane postacie z filmów, pomysł od razu mi się spodobał i wiedziałem że chce to zrobić. Swoją drogą kto wie czy takich właśnie rzeźb za jakiś czas nie będziemy oglądać w muzeach ;)

    Z rzeczy technicznych, projekt zrobiony na modo plus Vray. Modele SpiderMana, Supermana i Flasha, zostały dostarczone do mnie przez Leo, niestety okazały się słabej jakości modelami po decymacji w zB w dodatku bez uvw-ek (zdecydowanie nie wytrzymywały finalnej rozdzielczosci 7.5k). Na początku projektu starałem się robić retopo i wypalać detal z "hipolowych" modeli ale szybko się okazało że więcej z tym pracy niż pożytku. Po tych trzech postaciach stwierdziłem że kolejne dwie (Joker oraz WonderWoman) lepiej jak zrobi ktoś kto się tym zajmuje zawodowo. I tak do projektu zaprosiłem Gosie Sluszkiewicz (http://gocharacters.blogspot.com). Jak sie szybko okazalo, to byl bardzo dobry pomysl, z tych dwoch prac jestem najbardziej zadowolony. Zeby odciazyc Gosie i siebie z procesu retopo-uvw-baking z hi poly, wybralem opcje importu hi poly modelu z zB do modo i otexturowania go TriPlanar mappingiem, na moje potrzeby wystarczylo w zupelnosci.

    Jesli chodzi o swiatlo, niestety nie mialem zadnych informacji o tym jak wygladaly poszczegolne sceny, o hdr-kach nie wspominajac, dodajac do tego fakt ze obiekty byly z marmuru, ciezko mi bylo sie wstrzelic w niektore tla. W pewnym momencie stwierdzalem ze przejde na tryb "jesli wydaje mi sie ze jest ok, to jest good enough" ;).
    Najwięcej zabawy miałem z WonderWoman, tutaj też spory fragment ściany za postacią musiał zostać odtworzony w 3D ponieważ nie było z czego jej odtworzyc w retuszu (na oryginalnym zdjęciu był dość mocny grain oraz dof, raczej nie dało rady zrobić tego stempelkami ;) )

    Jeszcze na koniec link do krotkiego opisu projektu przez Leo na wybranych stronach:
    https://www.yatzer.com/leo-caillard-stone-heroes
    http://www.creativeboom.com/inspirat...oes-in-stone-/

    chyba tyle, mam nadzieje ze Wam sie spodoba,
    w razie pytan chetnie na nie odpowiem,












    pozdr,
    P
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Pionier ; 05-08-17 o 21:43
    Peter Kolus, CG Generalist / CG Senior artist:
    www.peterkolus.com
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 5 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  2. #2
    Member
    Awatar odnetniN
    Dołączył
    Jun 2006
    Postów
    505
    Podziękowania

    Domyślnie

    Te retopo i uv bylo az tak konieczne - skoro i tak stille?
    Nie podoba mi sie tylko twarz wonderwoman :), ale i tak bardzo fajny projekt.

    pzdr.
    Podziękowania Pionier podziękował

  3. #3
    Member
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Pionier
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3121
    Podziękowania

    Domyślnie

    uvwki daja wiecej kontroli dlatego wolalem je miec, ale tak jak tez napisalem, pozniej sie okazalo ze w miare okej mozna to ogarnac przez triplanar mapping. Dzieki za komentarz :)
    Peter Kolus, CG Generalist / CG Senior artist:
    www.peterkolus.com

  4. #4
    Los Modeleros
    Srebrna Galeria
    Awatar Loozack
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zgierz, k/Łodzi
    Postów
    3800
    Podziękowania

    Domyślnie

    Świetny pomysł i wykonanie, bardzo przekonujące rendery.

    P.S. Ostatnie ujęcie rox: "must... not... look..."
    :: www.vertexophobia.com / Portfolio ::
    the cure is here
    Podziękowania keajra, Pionier podziękował

  5. #5
    WokoNaMaroko
    Awatar SUPER_OkO
    Dołączył
    Jul 2003
    Lokalizacja
    Opole-Wroclaw
    Postów
    1310
    Podziękowania

    Domyślnie

    O wow, juz dawno nie widziałem czegoś tak dobrego tutaj! Joker i WW super wyszły na maxa.
    KAZDE OKo jest prawie spoko
    commercial stuff

  6. #6
    Member
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Pionier
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3121
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hehe Loozacku, nie myslalem o tym w ten sposob :D
    Super oko, extra ze sie podoba!

    Dzieki ziomy, pozdro
    Peter Kolus, CG Generalist / CG Senior artist:
    www.peterkolus.com
    Podziękowania Loozack podziękował

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •