× nie × nie:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Cartoon 3d Viking Buildings (low poly & game-ready)

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Dec 2012
    Postów
    46
    Podziękowania

    Domyślnie Cartoon 3d Viking Buildings (low poly & game-ready)


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,

    Nowa paczka z assetami w klimatach Wikingów. Wszystkie modele gotowe do gier (low/mid poly). Dużo detalu chciałem stworzyć przez mesh modeli. Tekstura dla wszystkich modeli to 1 atlas 2048x2048. Wszystkie stworzone przeze mnie.








    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	artV.jpg
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	144.0 KB
ID:	104249  
    Portfolio
    https://www.behance.net/rafalurbanski
    Podziękowania gadulinho, Quidi podziękował
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!
    Na fronta! 4 użytkownik(ów) Do rekomendacji

  2. #2
    Member
    Awatar wroniec
    Dołączył
    Jan 2005
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    468
    Podziękowania

    Domyślnie

    Świetne, bardzo plastyczne i przyjemne. Przypomniały mi się stare czasy Warcrafta II i zachwyty nad budyneczkami.
    http://tomekworoniak.blogspot.com/
    Podziękowania brain podziękował

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Dec 2012
    Postów
    46
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarz :) Fajnie że zauważyłeś tą plastyczność, coś takiego właśnie chciałem uzyskać! Cieszę się :)

  4. #4
    Member
    Awatar Nathanielxd
    Dołączył
    Oct 2010
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    253
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo przyjemne dla oka! Z chęcią bym je w jakiejś grze zobaczył :) Gratki!
    / portfolio
    / behance
    Podziękowania brain podziękował

  5. #5
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie

    ale genialna plastyka!
    nosiłem kalesony zanim było cool
    Podziękowania brain podziękował

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1186
    Podziękowania

    Domyślnie

    Fajnie pomyślane i wykonane - wygląda bajecznie.

    Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli.

    Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety?

    Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach.
    Jest na to aż taki popyt?

  7. #7
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9701
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wiem, że to taniej dla małego teamu kupić gotowe profesjonalne modele niż wynajmować grafików. Ale ja jako gracz nie chciałbym oglądać tych samych assetów w dwóch różnych grach.
    Jest na to aż taki popyt?
    Z doswiadczenia wiem, ze trudno o grafika do projektu, ktory wstrzeli sie w styl. Faktycznie tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, ale sa bardzo rozne scenariusze uzycia assetow więc zwykle nie ma z tym problemu. Game developerzy tez sie nie rzucaja hurtowo na jeden typ assetu.
    nosiłem kalesony zanim było cool
    Podziękowania michalo podziękował

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Dec 2012
    Postów
    46
    Podziękowania

    Domyślnie

    Olaf, NathanielxD, michalo: Dzięki! :)

    Jedyne "ale" to runy - mogłeś użyć istniejących symboli.
    Mogłem. Nie wiem dlaczego nie użyłem, chciałem zrobić po prostu ładnie wyglądające znaczki bez żadnego znaczenia. Żeby to nic nie znaczyło bo jednak to ma być uniwersalna paczka.

    Pytanie laika - po co ludzie chcą kupować takie assety?
    Raczej się nad tym nie zastanawiałem, bo ja tego nie sprzedaję. Ostatnio znajomy zrobił grę i używał takich gotowych assetów, mówił że ciężko zoptymalizować to wszystko bo różne ilości poly mają modele z różnych paczek i inne tekstury. (czasami nie pasują do siebie te paczki stylem - a raczej zawsze ;) ) Używał ich bo po prostu były tanie i łatwo dostępne. To była jego pierwsza "większa" gra i mówił, że następnym razem na pewno robi od zera bez gotowców bo jednak te paczki tak średnio się nadają.

    Więc tak w skrócie, na początku lepiej użyć gotowych paczek jak np, jesteś programistą a chcesz zrobić tanio grę. Jak już planujesz większa grę to jednak takie paczki się nie nadają.

    + To co olaf powiedział. Czasami jak robisz mniejszą grę to przeszukasz dużą ilość paczek i wybierzesz sobie styl jaki Ci pasuje, a później od tego twój grafik może zacząć. Łatwiej się porozumieć z grafikiem wtedy jak jesteś mało doświadczoną osobą w game devie.
    Portfolio
    https://www.behance.net/rafalurbanski
    Podziękowania michalo podziękował

  9. #9
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2939
    Podziękowania

    Domyślnie

    Piknie panie.
    HomeSiteWeebly
    Artstation
    Podziękowania brain podziękował

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Dec 2012
    Postów
    46
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki wielkie :)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •