Podziękowania Podziękowania:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Animacja 2d - co sądzicie?

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Sep 2017
    Postów
    5
    Podziękowania

    Domyślnie Animacja 2d - co sądzicie?


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Od kilku miesięcy bawię się z tworzeniem animacji 2d i stworzyłem w tym czasie kilka odcinków. Jako, że są to moje pierwsze kroki, chciałbym sięgnąć waszych porad. Serial jest coś w podobie do "Blok ekipy" tyle że głównymi bohaterami są policjanci. Zresztą sami sprawdźcie i oceńcie :)

    https://www.youtube.com/watch?v=TUP4Iuwd8ZE

  2. #2
    Member
    Awatar marekkonieczny
    Dołączył
    Feb 2016
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    184
    Podziękowania

    Domyślnie

    Długa droga przed tobą, aż osiągniesz taki poziom jak animacje Walaszka może tam nie ma dobrej grafiki. Ale są dialogi które u ciebie są bardzo słabe, płytkie i widać to że starasz się zrobić coś na "wzór" czegoś co jest zrobione. Może gdybyś nie mówił do czego ma to być podobne, to nie było by oceniane przez pryzmat własnie tego.
    http://www.marekkonieczny.pl
    https://www.artstation.com/artist/marekkonieczny
    https://www.facebook.com/MarekKoniecznyWizArt
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  3. #3
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar polka dot
    Dołączył
    Apr 2004
    Postów
    6278
    Podziękowania

    Domyślnie

    dawaj dawaj, masz potencjał. żart z piłką dobry, tym śmieszniej, że reszta nie jest na siłę satyrą - może nieświadomie, ale wprowadzasz element suspensu którego nie ma w filmach SPInki. rób swoje, kończ odcinki nie zostawiaj pozaczynanych, patrz na filmiki całościowo - jedna dobra scena jest mniej warta w słabym odcinku, niż całość która jest średnia. nie przejmuj się krytyką, rób jak to lubisz, powodzenia
    wszystko jest tobą. jak zamierzasz się traktować?

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1223
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie chcę podcinać ci skrzydeł, ale z kąd ta moda na taką "animację" ?

    Mi to, ale też i kapiatn bomba czy inne blok ekipy, przypominają (oczywiście chodzi o animację i grafikę) próby kogoś, kto chce robić ale o niczym jeszcze nie ma pojęcia :/
    Takie pierwsze - jak ziemniaki w ZB, któe mają być głową..

  5. #5
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9730
    Podziękowania

    Domyślnie

    powodzenia. Wiele jeszcze jest do zrobienia w kwestii budowy bohaterow czy dialogow ale o tym jak to zrobic masz tony materiałów w internecie.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Sep 2017
    Postów
    5
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za wszystkie komentarze. Przede wszystkim, jest to tylko zwiastun który ukazuje jedynie fragmenty odcinków, ale fakt, ja sam zauważyłem że dialogi nie są na wygórowanym poziomie, jednak chciałbym żebyście to ocenili dopiero przy pełnych odcinkach :) Może to tak marnie wychodzi, ponieważ są to moje pierwsze prace, a więc miałem motywacje i chęć działania, ale nie miałem doświadczenia. Do tego dodam, że wszystkim zająłem się sam (głosy, tworzenie animacji, scenariusz, muzyka itd). Póki co mam już plan na kolejny sezon i liczę na to, że ktoś doceni moje prace :)

  7. #7
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9730
    Podziękowania

    Domyślnie

    Póki co mam już plan na kolejny sezon i liczę na to, że ktoś doceni moje prace
    O to sie nie martw, ludzi ktorzy wstaja rano i robia cos poza egzystencja jest garstka.

    Moze jednak rozwazylbys mala zmiane planow. Robiac caly sezon, ekspozycje na krytyke bedziesz mial tylko raz - to zdecydowanie za wolno jezeli chcesz szybko osiagnac sukces. Moze dziel sie odcinkami po kolei - zawsze trafi sie jakis widz, ktory wskaze blad. Bedziesz mial tez liste powtarzajacych sie uwag, co pozwoli wychwycić glowne slabosci w komunikacji z widzem.

    tu masz fajna analize: https://www.youtube.com/watch?v=gsIQa7sH5_Y&t=511s
    jeden istotny element, ktory tworzy wiez z bohaterem, a ktory mozesz jakos zawrzec w fabule i przy budowie postaci: bohaterowi musi brakowac 'czegos' co pozwala mu osiagnac wiecej i odblokowac swoj potencjal. To sprawia, ze szybciej zaczynamy sympatyzowac z taka postacią. To moze byc jego srodowisko itp.
    NP. jezeli jest policjantem, pokazac go jako fajnego kolesia, ktorego potencjal jest tlumiony przez kolegow - tempych gosci. Pokazac go w sytuacjach, w ktorych czuje ze cos powinien zrobic ale jego slaboscia jest np. mala asertywnosc i wciaz spedza czas z tymi samymi gamoniami, bo nie potrafi wyjsc poza role uniformu. Lub strukture, policyjna biurokracje, ktora gniecie w zarodku kazda pozytywna inicjatywe. To sprawia, ze chce sie ogladac przygody takiej osoby, bo widzimy w nim siebie.

    Oczywiscie nie musi to byc nic epickiego, nadal moze byc rubaszna bajka, ale Kapitan Bomba to byl ewidentnie koles z potencjalem. Mimo, ze zajmowal sie pierdołami widz wciaz czekal na cos epickiego co pozwoli mu obudzic sie i wyzwolic potencjał. W Blok ekipie była grupka kumpli, gdzie zawsze jakis gamon cos zepsul - ale w postaciach byl potencjal by - idac w swoja strone - osiagnac wiecej niz trzymajac sie razem. To był magnetyzm tej grupy.

    Anyway masz cały internet wiedzy, jedyne co polecam, to lapac feedack jak najczesciej i nie czekac na cały sezon.
    Ostatnio edytowane przez olaf ; 14-09-17 o 10:43
    nosiłem kalesony zanim było cool
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Sep 2017
    Postów
    5
    Podziękowania

    Domyślnie

    W dzisiejszych czasach według wielu, praca policjanta jest ukazana jako, człowieka którego prawo się nie dotyczy i może robić w większości to co mu się podoba, dla własnej wygody, nawet czyimś kosztem. Mam tu na myśli, bezpodstawne wystawianie mandatów, spożywanie narkotyków itd. W serialu w większości odcinków są sceny, które właśnie ukazują takie sytuacje, które są zrobione w prześmiewczy sposób. Występuje 2 głównych bohaterów, gdzie jeden jest głupszy od drugiego i przez to, nie zdają sobie sprawy z tego co powinni robić a co nie. Czują się ponad prawem. Dzięki temu robią wszystko tak, aby to dla nich było jak najlepiej, nie patrząc na innych. W związku z tym, że ich zachowanie ma odzwierciedlenie w rzeczywistości, liczę na to, że znajdą się odbiorcy, którzy będą zainteresowani ich losem. A nad tą więzią z bohaterem, będę musiał pomyśleć w takim razie, bo wcześniej nie zwróciłem na to nawet uwagi ;)

  9. #9
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9730
    Podziękowania

    Domyślnie

    którzy będą zainteresowani ich losem
    FYI. Ludzie sa zainteresowani czyims losem tylko jezeli widza w tym kims siebie lub potrafia odniesc sytuacje do swoich perypetii.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Sep 2017
    Postów
    5
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak jest ktoś zainteresowany to tutaj macie pierwszy odcinek. https://www.youtube.com/watch?v=ywGQKkQsHWA&t=9s Więcej już nie będę wrzucał, żeby nie robić niepotrzebnego spamu. Jak ktoś będzie chciał śledzić moje dalsze prace to zapraszam do dyskusji pod filmami :)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •