Skocz do zawartości

Idalia powitanie


idalia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, witam wszystkich jestem tu nowa i postanowiłam dołączyć do waszego forum. Grafiką 2D zajmuję się od dwóch lat. Tworzę zarówno concept arty jak i ilustracje, staram się bowiem rozszerzyć swoje kompetencje. Marzę o tym, aby zostać zawodowym conceptartystą do gier, szczególnie postaci lub ilustratorem książek. Bardziej jednak zależy mi na pierwszym zawodzie (w drugim w zasadzie już się spełniam, choć anonimowo i pod licencję;/). Stylistyka prac jest głównie bajkowa/kreskówkowa, aczkolwiek zrobiłam ostatnio postać realistyczną. Aktualnie jestem na etapie "poszukiwań". Staram się przyswajać różne style graficzne oraz tworzyć własne, stąd prace, które zobaczycie będą wyglądać dość różnie. Jestem otwarta na wszelką krytykę i porady, które pomogłyby mi w tej kwestii się rozwinąć. Są to zarówno prace wykonane w toku studiów (jestem po ASP) jak i osobiste. Załączam link: idalia.artstation.com gdzie można je obejrzeć.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zastanawia mnie, dlaczego myślisz akurat o CA w przemyśle gier wideo? To co pokazujesz chyba idzie bardziej w stronę pracy ilustratora. Ja bym szedł w tym kierunku, bo prace masz bardzo fajne, pokazują wysokie umiejętności rysownicze. Czy nie warto po prostu rozwijać tej ścieżki, którą obecnie idziesz?

Jak zapatrujesz się na pracę związaną z łączeniem fotografii, renderów 3d i ręcznego malowania? Jak wyglądają Twoje umiejętności w tym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach