× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: Scena 3D: Snow and risky fun

  1. #21
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej Boris :)
    Mam referencje i to sporo, lecz jak wiadomo nie zawsze wychodzi pozadany efekt.Snieg moim zdaniem wyglada juz lepiej na tym obrazku ktore wlanie wrzucam. Ja mam problem zbyt pospiesznym wrzucaniem renderow, zbyt latwo sie podniecam moja praca. Powinienem zachowac dystans, lecz mysle ze z czasem sie to wyrobi. Troche displacement jest za mocny, no ale to poprawie.

    Ostatnio edytowane przez Akierek ; 11-11-17 o 18:56

  2. #22
    Member

    Dołączył
    Sep 2014
    Postów
    4
    Podziękowania

    Domyślnie

    Chej im szybciej przyjmiesz krytyke tym lepiej;) Nie ma się co przejmować, praca faktycznie ma sporo do poprawienia, może nawet nie ma sensu już tego ciągnąć skoro jesteś zmęczony tym projektem. Zamień krytyke na pozytywną energię, wykorzystaj wskazówki, ludzie na tym forum prezentują wysoki poziom i jest od kogo się uczyć. Szybciej to zrozumiesz będziesz szybciej zbierał pozytywy. Na tym etapie opinie tego typu przydadzą Ci się bardziej niż sztuczne pochwały.
    Tak poważnie, to masz dryg do tego, świetny pomysł na prace, fajna kompozycja widać, że masz talent! Nad warsztatem musisz popracować, ale warto bo masz duży potencjał, pół roku ciężkiej pracy i będziesz zbierał propsy! Jeśli uważasz, że ktoś Cię hejtuje to zamknij im buzie pracami które same się obronią!
    By the way... Car Render Challenge 2017 - prace nie moga być publikowane w internecie przed ogłoszeniem wyników (chyba)...
    Podziękowania Akierek podziękował

  3. #23
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzieki lukaM. Dodales mi sporo motywacji, takie komentarze wlasnie lubie! :)
    Car Render Challenge 2017- prace moga byc publikowane po opublikowaniu na stronie konkursu. Nie wiem jak jest z aktualizacja prac, ale nic nie jest napisane ze nie mozna publikowac postepow, poprawek po publikacji. Wazne zeby nie zmieniac charakteru pracy no i samej kompozycji.

  4. #24
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dodalem hdrke, przez co oswietlenie wyglada zdecydowanie lepiej. Doradzcie co by tu jeszcze poprawic( oprocz modelu).


  5. #25
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    2951
    Podziękowania

    Domyślnie

    http://www.3dtexture.net/data/media/..._bump_car_.jpg
    http://www.3dtexture.net/data/media/..._car_bump_.jpg

    Te zabrudzenia sniegu czy blota powinny pochodzic od kół. Ja bym to reczeni robil takimi alphami czy cos.
    Ostatnio edytowane przez Sebazx6r ; 12-11-17 o 18:35
    HomeSiteWeebly
    Artstation
    Podziękowania Akierek podziękował

  6. #26
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    W Blenderze to nie powinien byc problem bo ma fajny texture painting. Spoko sie na nim maluje. Chociaz te alphy co dodales tez sa nawet ciekawe. :)

  7. #27
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1212
    Podziękowania

    Domyślnie

    Błotem tak ale nie śniegiem.. Racej w górach przy takiej ilości śniegu błota nie uraczysz.

    https://www.youtube.com/watch?v=Eh-83MgEh5g
    https://www.youtube.com/watch?v=Zj29S3Ce9uY
    https://cimg7.ibsrv.net/gimg/www.hum...c2b251901e.jpg

    Spadający śnieg zatrzyma się na wypukłościach. Podczas jazdy większość spadnie

    Na pierwszym filmiku widać fajnie , gdzie zostaje śnieg.

    ps. Światło lepszejsze teraz.
    https://michalo.artstation.com/
    Moja Teka
    https://www.pinterest.com/mihciko/ Refki za anatomii
    Podziękowania Akierek podziękował

  8. #28
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    51
    Podziękowania

    Domyślnie

    Śnieg na samochodzie zaryzykowałbym zrobić przy pomocy systemu cząsteczek. Wtedy mógłbyś, używając tekstury i vertex grup, dokładnie ustalić gdzie śnieg powinien się znajdować. Np. więcej śniegu powinno gromadzić się we wszelakich zagłębieniach i powierzchniach równoległych względem podłoża. I przede wszystkim śnieg zyskałby na przestrzenności.
    https://www.artstation.com/artist/pawelbrzu
    Podziękowania Akierek podziękował

  9. #29
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    michalo- fajne te filmiki. napewno sie przydadza :)
    PawełB- czasteczki pewnie by troche komputer przymulilo, ale moze by dalo rade. Jesli mozesz to przybliz te metode, bo ja cos wiem jak zrobic, ale nie do konca :)

  10. #30
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Probuje tymi czasteczkami zrobic snieg na samochodzie. Ale wydaje mi sie ze nie wyglada to przekonujaca. Zrobilem tak, ze zaznaczylem polygony i dodalem na vertex group. Potem stworzylem kulke imitujaca snieg no i dodalem teksture w particles. Tylko blender tak jakby nie wykrywa tej tekstury, bo snieg jest jednolicie bialy i wyglada jak pomalowane na samochodzle.


Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •