× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Scena 3D: Snow and risky fun

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie Scena 3D: Snow and risky fun


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Czesc, chcialbym wam zaprezentowac moja najnowsza prace, wykonana specjalnie na Car Render Challenge 2017. To moj pierwszy raz kiedy biore udzial w takim konkursie. Na pewno nie ustrzeglem sie bledow, ale osobiscie jestem zadowolony. Zapraszam do komentowania!




    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	hum_25.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	64.9 KB
ID:	104507  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hmm... chyba zbytnio sie pospieszylem z ukonczeniem tej pracy. Teraz widze ze np. gory maja slaba teksture no i sniegu za malo jest na samochodzie. Na szczescie mozna aktualizowac prace na stronie konkursu. Chcialbym wam pokazac co udalo mi sie poprawic, bo narazie nie jest za dobrze. Co o tym sadzicie?



    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1212
    Podziękowania

    Domyślnie

    Model fajny ale tekstury i shadery, zwłaszcza otoczenia, leżą.

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzieki michalo za szybka odpowiedz. :) Probuje cos wyczarowac z tymi gorami, ale rezultatu narazie nie ma. Uzywam displace modifier w blenderze i do tego dopasowauje teksture. W tym problem ze nadal ona jest taka nijaka.

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1212
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wzorujesz się na jakimś zdjęciu czy scenka z głowy? Może teksturę masz za małą?

    Mógłby się wypowiedzieć ktoś kto się zna lepiej ode mnie ;)

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    Scenka z glowy, tak wymyslilem , choc pewnie nie jest to idealna koncepcja pod roznymi wzgledami, ale nie moge jej juz zmienic bo konkurs tego zakazuje. Tekstura wazy blisko 10 MB i ma 5000x 3500. Nie wiem , juz wieksza moj komp nie wytrzyma. Moze to kwestia slabego zmiksowania tekstur? ( w sensie nie uzywania wielu tekstur w jednym shaderze)

  7. #7
    Member
    Awatar Gajowy
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    100
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie ma szans żeby te góry wyglądały dobrze bez chociaż podstawowego wymodelowania zarysu kamieni. Wymodeluj trochę, i przysyp śniegiem bo niby z jakiej racji na nich akurat ma śniegu nie być.
    Teczka 3D
    behance
    Podziękowania Akierek podziękował

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    @Gajowy- kamienie sa zrobione metoda displace, teraz nadalem wypuklosci wieksze.

  9. #9
    Member
    Awatar Gajowy
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    100
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie dawaj displacementa na obiekty duże, które jakby budują scenę bo zawsze efekty bedą słabe, a czasem wręcz zepsują scenę. Ja używam displacementu tylko do bardzo małych detali np. struktura drewna, kamyczki w mieszance asfaltowej. Reszte, niestety trzeba modelować. Jak na moje oko dwa ostatnie obrazki są naprawdę spoko, widać że sporo rzeczy jest przemyślanych, czego wcześniej brakowało. Dla mnie jest to wszystko na duży plus, posiedz teraz nad poprawkami bo jest potencjał.

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Nov 2014
    Lokalizacja
    Wałbrzych
    Postów
    481
    Podziękowania

    Domyślnie

    ok dzieki za rady, postaram sie cos z tym zrobic zeby to wygladalo jakos lepiej jeszcze.

Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •