Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: interpolacja miedzy klatkami tam gdzie jej nie powinno byc

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    18
    Podziękowania

    Domyślnie interpolacja miedzy klatkami tam gdzie jej nie powinno byc


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Czesc, robie animacje na bipedzie, zalozmy zaczyna sie w klatce nr 1, do klatki nr 5 robie jakis ruch ktory w tej piatej klatce ma sie zatrzymac i nic ma sie nie dziac do 10 klatki, potem od 10 klatki kolejny ruch. zeby uzyskac ten efekt kopiuje 5 klatke do 10 wiec 5 i 10 klatka sa takie same i miedzy nimi nic nie zmieniam wiec na logike nic miedzy nimi nie powinno sie dziac. A jednak dzieje sie, jest maly ruch ktory nie wiem jak wyeliminowac i skad on sie bierze. Pomocy!

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    18
    Podziękowania

    Domyślnie

    ponawiam pytanie, domyslam sie ze moze chodzic o cos z tangentsami, ale nawet jak ustawiam na linear to tak jest :(((( halp

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •