Skocz do zawartości

Pomoc w ocenie zestawu


montelubiciastka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Od jakiegoś czasu bawię się z modelowaniem i wizualizacjami.

Głównie 3dsmax + V ray, zbursh, i może octane w przyszłości.

Chcę zainwestować w nowy sprzęt, chodzi mi o coś takiego:

 

-Pamięć G.Skill Ripjaws V DDR4, 2x8GB, 3000MHz

-Procesor Intel Core i7-8700, 3.20GHz, 12MB, BOX

-Dysk SSD Plextor S2G 128GB SATA3 M.2 )

-Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB GDDR5 (128 Bit)

 

Chciałbym was zapytać o opinie czy jest w miarę ok? Co ewentualnie podmienić, chciałem zaznaczyć ze jestem trochę zielony

w tych sprzętowych nowościach takie podzespoły zaproponował mi kolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Weż 1x16GB 2400Mhz Cl14 jakieś. Bedziesz mial wiecej miejsca na upgrade do 64GB czyli maxa dla tego procka. Nawiasem mówiąc bardzo drogi RAM i dyski są teraz. Może w 2 kwartale 2018 roku potanieja jak wystarczająca dużo naprodukują fabryki bo teraz jest niedobór. 8700 jest na 1551 ale pamietaj ze tylko chipset z370. Plyty pod skyleke nie sa kompatybilne.

 

Ja bym uderzał w strone Ryzen 1700 i podkrecił go do 4Ghz na 8 rdzeniach 16 wątkach. Do tego 2400Mhz Cl14 DDR 4 16-32GB. Karte za 1060 3GB lub 6GB jak starczy. Ryzen 1700 ma chlodzenie w pudle wiec mozna potem lepsze dokupic.

 

Jaki masz budzet i czy wszystko musisz wymieniac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasę jaka mogę zainwestować to 5000zł ogólnie chce kupić całego nowego kompa, stary już nie daje rady jak robię jakieś bardzie złożone modele w Maxie wszystko się wiesza.Chciałbym żeby wszystko w miarę płynnie śmigało, nie oczekuje jakiś fajerwerków.

 

Zestaw w całości jaki zaproponował mi kolega wygląda tak:

 

-Zasilacz SilentiumPC Supremo L2 550W (SPC139)

-Chłodzenie CPU be quiet! Dark Rock 3 (BK018)