× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Blaza

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    3
    Podziękowania

    Domyślnie Blaza


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam
    W temacie będę umieszczał moje concept arty. Ciągle doskonale swój warsztat dlatego liczę na jakieś porady i konstruktywną krytykę.

    Portrety:




    Środowisko:


    Bronie:




    Postacie:




    Oczywiście jest tego dużo więcej, ale wybrałem te które moim zdaniem jakoś się prezentują.
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Blaza ; 01-12-17 o 22:30
    Podziękowania Bevan podziękował

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    3
    Podziękowania

    Domyślnie

    Podziękowania Bevan podziękował

  3. #3
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    81
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej! Będę pisał wprost, nie żeby Cię zniechęcać, tylko po prostu owijanie w bawełnę nic Ci nie da :)

    Jeśli miałbym dać Ci jakieś ogólne rady, to zabrałbym się na Twoim miejscu za podstawy, bo kuleją. Wszystko jest bardzo płaskie, perspektywy brak, światło to taki pillow shading i przez to Twoje prace wyglądają jak wycinanki z papieru, a nie obiekty, które mają objętość. Zostawiłbym póki co design i concept i wziął się po prostu za klasyczny rysunek, bo co Ci po dobrym pomyśle na postać jak nie będziesz w stanie tego pomysłu narysować?:)

    Zacznij od rysowania prostych brył - sześcian, walec, kula, a to będzie wymagało poznania perspektywy. Polecam Ci książkę How to Draw Scotta Robertsona albo Framed Perspective 1 Marcosa Mateu-Mestre. Książek o perspektywie jest masa, większość tych dobrych ma to samo w środku i tak :) Ustaw sobie martwe natury i staraj się narysować je najpierw jako proste bryły w perspektywie - kubek to walec, jabłko to kula etc. a potem trochę modyfikuj, żeby bardziej przypominały to co rysujesz. Rysowanie często sprowadza się właśnie do tego - prosta bryła, poprzycinana trochę i z dodanymi detalami.

    Światło to inna bajka, najpierw zaznajomiłbym się z bryłami. Łatwiej zrozumieć jak światło ma się rozchodzić na walcu jak umiesz narysować walec :) Ale dobre książki to How to Render Scotta Robertsona i jego DVD o świetle (nie pamiętam tytułów, ale z Gnomon w każdym razie). Fajna jest też książka Zasady rysunku realistycznego.

    Odstaw PS, weź ołówek i kartkę i rysuj tradycyjnie, szybciej się nauczysz bo nie będziesz mógł wiecznie wszystkiego poprawiać, a przestawienie się z tradycyjnych mediów na digital jest dużo, dużo prostsze niż z digitalu na tradycyjne.

    Nie poddawaj się a będzie dobrze:)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    3
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarz, wracam do ołówka. Nie sądziłem że jest taka lipa, ale pocieszające jest to że 2 lata temu było o wiele gorzej.

  5. #5
    Member
    Awatar Sayja
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    215
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SebastianSz Zobacz posta
    Nie poddawaj się a będzie dobrze:)
    Tyle w sumie wystarczy :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •