× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Interior "Loft" - kompleksowa scena

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Nov 2006
    Postów
    426
    Podziękowania

    Domyślnie Interior "Loft" - kompleksowa scena


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,
    Jakiś czas temu podjąłem próbę zrenderowania kompleksowej sceny Loftowego Interiora, cała scena miała ponad 15 milionów poly i zajmowała ponad 45 GB RAM. Część modeli jest z paczek głównie "drobnica kuchenna"
    Całość prac zajęła mi około tygodnia łącznie z renderami.
    Ciesze się, że udało mi się w ogóle ruszyć z tą sceną z efektów też jestem dość zadowolono, no ale wiadomo poprawiać można w nieskończoność.
    Praca zrobiona w LightWave + PS
    więcej ujęć w HiRes w moim foli: http://www.render-up.com/portfolio-a...endery-wnetrz/
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Salon-Cam-4.jpg
Wyświetleń:	91
Rozmiar:	362.4 KB
ID:	104584   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Salon-Cam-2.jpg
Wyświetleń:	84
Rozmiar:	414.5 KB
ID:	104583   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Kuchnia-Cam-1.jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	353.0 KB
ID:	104582  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jul 2007
    Postów
    529
    Podziękowania

    Domyślnie

    Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram.
    http://trzyde.blogspot.com/ - modele 3D, drzewa i ludzie z kanałem alpha, tutoriale,
    Podziękowania artzgodka podziękował

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Nov 2006
    Postów
    426
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hris Zobacz posta
    Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram.
    Hej, dzięki z info, tak taki super real to nie wyszło. Ogólnie cała scena tyle zajmowała, nazbierało się tego, np. łóżko z pościelą które jest na górze (po drabince) waży swoje i tak element po elemencie jak dodawałem do sceny to około tyle wyszło

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •