Strona 1 z 20 123456 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 193

Wątek: Teczka Lo-poly: Ex3

  1. #1
    Member
    Awatar Ex3
    Dołączył
    Jun 2004
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1225
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka Lo-poly: Ex3


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Tutaj będę wrzucał moje wypociny. Będzie to raczej szybko rosło bo ostatnio w pracy robię tego mnóstwo.
    Terminy są krótkie więc nie bardzo mam czas na dopieszczanie każdego detalu.
    Polycount każdego modelu nie przekracza 4k poly.
    Oceniajcie i nie bądźcie za bardzo surowi :)

    Siatki będą później.

    Na początek instrumenty ( będzie więcej ):
    www.mateuszg.com/pliki/drums1.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/drums2.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/drums3.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/g_i_w.jpg
    Ostatnio edytowane przez Ex3 ; 16-01-09 o 10:53

  2. #2

    Domyślnie

    Nie za bardzo wiem co tutaj jest do oceniania.
    Pokazales model, bez siatki, bez textur jeszcze wyrenderowany w vray'u.
    Nie powiedziales mniej wiecej w jaki typ gry bedziesz kierowal obiekty ( ok moze do portfolio ale zawsze sie robi a to bym widzial w c&c a to w cod4).
    Dla mnie:
    Duzo za duzo poli jak na propsy do gierki jak cod4, bardzo duzo za duzo jak do c&c a jak do guitar hero to za malo.
    Modelingu nie ocenie bo nie pokazales siatki. A robienie czegos do portfolio bez robienia textur mija sie z celem.
    Jak jestem za surowy to tego nie czytaj. ale ja tutaj nie widze niczego do oceniania.
    Sry.
    "I'll decide that you're worth taking seriously when you decide to remove your entire upper torso from inside your ass."

  3. #3
    Member
    Awatar ftorek
    Dołączył
    May 2002
    Postów
    1334
    Podziękowania

    Domyślnie

    kocham cie porach - nikt tak nie jedzie jak ty :D hehe

    EX3qtor - daj te siateczki, beda texy czy same modele robisz?? napisz cos o projekcie bo znajac kontekst latwiej ocenic....
    ...stay negative...

  4. #4
    ┌╦╤─ - -
    Awatar Kuba
    Dołączył
    Jul 2006
    Lokalizacja
    Kalisz
    Postów
    1590
    Podziękowania

    Domyślnie

    Modele jako modele fajne, tylko siatki trochę gęstawe. Chyba że jako mapka pod next-genowe Wormsy, wtedy chyba ok :)

  5. #5
    Member
    Awatar Ex3
    Dołączył
    Jun 2004
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1225
    Podziękowania

    Domyślnie

    Odnośnie projektu to jest content do aplikacji animacyjnej ale jako że w zasadzie tryb powstawania tego jest taki sam jak gameArtu więc wrzuciłem tu.
    Robię troszkę gęstszą siatkę bo mogę :P i przy oświetleniu per Vartex będzie to ładniej wyglądało, w ten sam sposób był zbudowany mój sąd
    Dzisiaj dorzucam keyboardzik ( prawie 2k poly):
    http://www.mateuszg.com/pliki/keyboard.jpg

    Na razie terminy tak gonią że w domu kompletnie nie mam czasu na nic, jak się troszkę uspokoi to wrzucę siateczki i texturki ( wypiekane pod Vrayem ).

    Dzięki za comentsy, szczególnie [email protected] :) Nie sry`j tylko komentuj ;) w ten sposób wszyscy będziem zadowoleni, Ty bo sobie pojedziesz po moich prackach i ja bo będę wiedział co poprawić :)

    Pozdro 4all
    Ostatnio edytowane przez Ex3 ; 29-10-07 o 10:32

  6. #6

  7. #7
    Member
    Awatar Ex3
    Dołączył
    Jun 2004
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1225
    Podziękowania

    Domyślnie

    Trochę teksturek zrobiłem i nowe modeliki:

    http://www.mateuszg.com/pliki/zestaw.jpg
    http://www.mateuszg.com/pliki/Trumpet1.jpg

    Będzie więcej :)

  8. #8
    Member
    Awatar Tony M.
    Dołączył
    Mar 2007
    Postów
    300
    Podziękowania

    Domyślnie

    siatkę proszę? bo tak po "kantach" to lowpoly ciężko oceniać
    Kochani malutka prośba:
    Właściciel czarnej beemki... o numerach.... PKS 4846.... proszony do samochodu...

  9. #9
    Member
    Awatar Ex3
    Dołączył
    Jun 2004
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1225
    Podziękowania

    Domyślnie

    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Amplifier.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Perkusja.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Keyboard_mesh.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Hi-hats.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Snare_seat.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Drums.jpg
    www.mateuszg.com/pliki/siatki/Trumpet.jpg

    To wszystkie siateczki jak na razie, wiem ze robię je troszkę gęstsze niż powinny ale trzeba wziąć pod uwagę fakt że w sofcie to jest oświetlane per Vertex i dobrze jest mieć gęstszą siatkę :)

    Oceniajcie, poprawiajcie :) a następne będą lepsze.


    Do postu poniżej:
    Trąbka jest tam kanciasta bo mi poly brakło jest 3992 a limit mam na 4k :(
    Co do teksturki to mi się podoba :P ( musiałbym studio bardzo zmieniać żeby była ładniejsza a mi się nie chce :) )
    Wszystkie texy wypiekam w Vrayu
    Ostatnio edytowane przez Ex3 ; 27-10-07 o 14:27

  10. #10
    modelator
    Awatar Bruneq
    Dołączył
    Dec 2005
    Lokalizacja
    Zgierz/w-w
    Postów
    2552
    Podziękowania

    Domyślnie

    generalnei ze wszystkiego mozna by zesjc troche poly, z bebnow, z keyboardu i z takichtam, zastanawia mnie jednak , skoro mozesz sobie poszalec to czemu trąbka taka kanciata? ma ladne łynne przejscia a na koncu kanciata jak by miala 200 tri! <no moze przesadzilem>, modele dosyc proste <trabka najtrudniejsza chyba>!ladny detal! teraz tex trzba troche poprawic, bo wlasnie trabka lezy!:) na bebnach czym robiles odicia?

Strona 1 z 20 123456 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •