Strona 12 z 30 PierwszyPierwszy ... 27891011121314151617 22 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 295

Wątek: Teczka 2D: selfu - szkice, szkice...

  1. #111
    TrickMan
    Awatar leszek_lenia
    Dołączył
    Feb 2006
    Postów
    1102
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    ta czerwien w pierwszym bardzo mi sie podoba.

  2. #112
    Member
    Awatar Dann.G
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    921
    Podziękowania

    Domyślnie

    a mi sie wydaje ze reke za duza chyba zrobilem.. i poprawiam:


  3. #113
    Member
    Awatar aspenboy
    Dołączył
    Jan 2005
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    1302
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajnie twarz Ci wyszła. Dłoń nie jest najgorsza, może trochę za duża (ale to w sumie lepiej, niż gdyby była wyraźnie za mała). Daj jej się na czymś oprzeć, bo to oparcie takie trochę niewyraźne i panienka się przewraca.

  4. #114
    Member
    Awatar mrkrzysiek
    Dołączył
    May 2004
    Lokalizacja
    Siedlce
    Postów
    3409
    Podziękowania

    Domyślnie

    fajne szkice, kobieta w czerwieni ładna podoba mi się suknia jej niby kilka kresek a efekt bardzo dobry
    Krzysztof Olszewski Portfolio
    www.mrkrzysiek.com

  5. #115
    Member
    Awatar WWWoj
    Dołączył
    Oct 2005
    Lokalizacja
    Barcelona
    Postów
    1349
    Podziękowania

    Domyślnie

    swietne szkice, twaz kobity bardzo fajnie namalowana moze bys sie pokusił o zrobienie całej pracy tak.
    http://wojciechostrycharz.blogspot.com/
    Malarz to człowiek, który maluje to, co sprzedaje. Artysta to człowiek, który sprzedaje to, co maluje.

  6. #116
    Member
    Srebrna Galeria

    Dołączył
    Jan 2007
    Lokalizacja
    Lubelec
    Postów
    447
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bajer szkice ! podziwiam

  7. #117
    Member
    Srebrna Galeria 2D Award
    Awatar Lacedemon
    Dołączył
    May 2006
    Postów
    572
    Podziękowania

    Domyślnie

    Myślę, że długość ręki i wielkość dłoni jest ok. Sugeruję, aby trochę cofnąć w lewo klatkę piersiową i kołnierz. Zrobi się fajny ruch i wygięcie, co przysłuży się długości ręki i zniweluje przesadne proporcje. Gdybyś wypieścił twarz i dłoń byłoby genialnie, ale i tak pracka wyśmienita.
    Wszystko, co robimy za życia odzwierciedla się w wieczności...

    "ALTERI VIVAS OPORTET, SI TIBI VIS VIVERE"

    www.lacedemon.info

  8. #118
    Dance macabre

    Dołączył
    Jun 2005
    Lokalizacja
    GreenLand - Suwałki //FreeLancer
    Postów
    2722
    Podziękowania

    Domyślnie

    O Selfu bardzo miła Pani /

    //Pozdr.
    GONE WITH THE BLUE WINDOWS

  9. #119
    Member
    Awatar Dann.G
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    921
    Podziękowania

    Domyślnie

    dzieki za odzew panowie, w miare mozliwosci postaram sie poprawic pania w czerwieni, ale nie wiem kiedy, bo teraz mam taka prace, ze nic mi sie po niej nie chce - tylko jesc i spac
    Lacedemon - dzieki za wizyte i za pomysl na kontynuacje obrazka- szacuneczek ;]

  10. #120
    Member
    Awatar noiprox
    Dołączył
    Nov 2007
    Postów
    830
    Podziękowania

    Domyślnie

    Widzę Selfu że gustujesz w tentaclach

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •